JSC - B.Y.R

JSC

HOTSOUND
Lid sinds
10 september 2003
Berichten
485
Hierbij mijn inzending. Terug in de tijd op 110BPM.

Enjoy!!
 

Attachments

  • B.Y.R.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 157
Oef, die knalt er lekker 'hot' in ;)

Zodra de lead synths er in komen haak ik helaas een beetje af. Hoewel het enorm vertrouwd is en direct flashbacks doet genereren over u96 das boot, is het iets té. Je had ze iets subtieler mogen introduceren denk ik. Verderop kom ik er redelijk in en dan klinkt het allemaal echt top. Super 90's!! Knap gedaan :). Denk dat als je de synth op het begin iets subtieler introduceert (lpf ofzo), dan heb je een fijne knaller voor op een 90s party :)
 
Erg fijn! Dit vind ik één van de betere inzendingen.
Het gros van de nummers tot nu toe doen mij gapen en na een paar seconden mijn interesse verliezen.
December is een feestmaand, kom op mense!

Deze dus niet, knalt er in als een hongerige beer en blijft tot het eind boeien.
Een goede track moet pakken en dat doet deze. Niets op aan te merken.
Ik heb hem wel alleen nog op mijn laptop gehoord maar ga hem zeker nog eens op de speakers zetten.

Doet mij ook denken aan Chemical Brothers, Bomb The Bass ed.
 
Ik ga een beetje mee met idm en bijlevel in hun commentaar. Daarnaast ben ik wel heel erg benieuwd hoe het zou klinken als de track 5 bpm's sneller zou zijn. Mix zou misschien wat extra laag kunnen gebruiken.
 
Thanks allen, met de suggesties, opmerkingen kan ik wel wat. Toevallig was de track eerst 115bpm, maar vond iets langzamer toch beter. Ga m toch ook nog eens op 115bpm zetten...
 
Heel af en toe haal ik mn curverbak cassettebandjes van zolder met radio opnames van de eerste house om dit soort sound te horen. En nu zo aan het eind van 2015 gewoon een nieuwe "release" in die stijl. Hulde
 
Heel af en toe haal ik mn curverbak cassettebandjes van zolder met radio opnames van de eerste house om dit soort sound te horen. En nu zo aan het eind van 2015 gewoon een nieuwe "release" in die stijl. Hulde

Bedankt voor t mooie compliment!
 
Ik vind hem goed :) alleen de eerste melodie trek ik wat minder. Smaak, jeweetwel. The 90's rock !
 
De jaren 80 zeggen hallo :) En ik denk zelfs niet dat er zoiets op synthesiser greatest staat....:)
 
Back
Top