Svenvdheiden - Untitled

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

svenvdheiden

Ingeburgerd
Lid sinds
17 Maart 2009
Berichten
86
Een live opname met m'n eurorack en tr-8...
 

Attachments

  • Untitled 1.mp3
    9,5 MB · Bekeken: 108
Last edited by a moderator:
Tresor, 6 uur 's nachts. Prima heur :biertje:. Typische harde techno metminimale ontwikkelingen. Op de dansvloer kan dat juist er goed werken. Er mag misschien wel ietsje meer gebeuren, maar volgens mij komt dat meer door de mix.

De mix verdient wel nog veel aandacht. Het klink allemaal iets te droog en dof. Kwestie van even goed de EQ door de verschillende sporen jossen. Ook liggen de volumes van alle elementen te dicht bij elkaar. Als dat conga'tje iets subtieler in de mix zou liggen en al het acid achtige gefreak meer op de voorgrond, dan zal het al beter de aandacht vasthouden. En probeer de elementen iets meer te verdelen over het stereoveld. Helpt ook :)

Succes met de contest in ieder geval!
 
Wat David (IDM) al schreef eigenlijk, zou het dan zeker !!!!!!! in een set kunnen draaien (bij voorkeur als tussendoor iets in een Schranz setje)
Het is meer een doordraai track eigenlijk en daarvoor ook uitermate geschikt.
 
Dit is weer zo één van die tracks die een goede aanzet hebben en ik blijf toch even in verwachting van een andere melodie voor er tussen door. Je had vroeger van die technotracks die ook dat minimalistische hadden, maar daar kwam dan op eens toch nog een kat uit de mouw.
 
Tof dat t live gedaan is, verder sluit ik mij bij bovenstaande kritieken aan.
 
hmmvoor mij is dit het net weer niet. Beetje saaie live jam met wel wat leuke geluidjes, maar niet de elementen waardoor je blijft luisteren.
 
Weer zo'n track waar zoveel meer uit te halen valt door wat subtiele veranderingen of toevoegingen (beetje reverb op de clap). Goede basisideeen maar karig uitgewerkt. Jammer!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top