Gloomer - Main Core

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Leuk, weer een contest.. :P

Ach, veel stemmen zal ie niet halen, maar laat me toch maar eens proberen.

Deze gaat komen te verschijnen op de CD : "Nonsense", uitgebracht door Xenomorph Records, ergens begin januari 2016.

Veel luisterplezier, en laat je vooral niet opjagen. :D

"Main Core is the code name of an American governmental database that is believed to have been in existence since the 1980s. It is believed that Main Core is a federal database containing personal and financial data of millions of United States citizens believed to be threats to national security. The data which is believed to come from the NSA, FBI, CIA, and other sources, is collected and stored without warrants or court orders. The database's name derives from the fact that it contains "copies of the 'main core' or essence of each item of intelligence information on Americans produced by the FBI and the other agencies of the U.S. intelligence community."
 

Attachments

  • Gloomer - Main Core.mp3
    5,3 MB · Bekeken: 148
Ja ik vind het helemaal niet zo gek hoor. Ja het is druk, maar toch heeft het sfeer. Ik vind de drums er erg lekker in komen, maar gedurende de track heb ik het idee dat er 2 drumlijnen door elkaar lopen die samen op gaan, niet eentje die de leiding neemt.. BEetje het '2 kapiteins op 1 schip' idee. Kortom : wat mij betreft mag je een iets duidelijker ritme aandragen, hoewel ik nogmaals, de drums op zich tof vind klinken.
 
Het klinkt allemaal wel erg lekker maar diversiteit van de onderlinge instrumenten en geluiden vind ik wel wat onsamenhangend.. kan de drums nog niet helemaal plaatsen ook.
Ik geloof dat ik nog een paar keer ga luisteren want hij komt als track/geheel niet echt binnen binnen nu.. :)
 
Error! Cannot compute.

Zoals altijd weer een hoge productiewaarde. Tegelijk is het geen track die ik gezellig op een zondagmiddag thuis op de bank zou draaien :D.

laat je vooral niet opjagen

Da's dus duidelijk niet gelukt :).

Jij zou eigenlijk, net als Monotron een album moeten maken met de titel "The Conspiracy Heroes".
 
Gloomsel...... does not compute...... hoor vele leuke individuele dingen maar geen geheel van dit alles
Had me juist verheugd op wederom een mooi bouwsel van je, heb hier toch wat moeite mee.
 
de eerste seconde loopen met een dikke beat en je hebt een hit, coole stemmetjes of whatever t zijn man. daarna trek ik het niet.
 
hey luitjes, dank jullie wel voor de eerlijke feed. Apprecieer het van harte. :halleluja

"The Conspiracy Heroes", er bestaat al een bandje met deze naam, maar je hebt gelijk Dokter. ;)
 
Het zijn erg veel ideeën in 1 track. :D

het geheel komt me ietsje gehaast en (te) druk over.

Maar toch nog steeds aangenaam hoor :)
 
De drums zijn echt wel "chaos" hier, maar ergens past het wel bij deze "chaotische" track. En chaos bedoel ik dus hier wel als een compliment ;-) Tof baslijntje en zitten best wel wat verschillende elementen in, dus gevarieerd. Misschien dat enkel wel at baslijntje ook wat extra variatie mocht gebruiken. Prima gemixt ook. Het is eens iets anders, past perfect om mijn werkdag mee te beginnen, want de koffie alleen kreeg me nog niet wakker!
 
Hele knappe track ! Lekkere progressive-space-rock (of hoe je het ook moet noemen)

De bas mag voor mij wat subtiele wijzigingen krijgen, enkel wat ghost-notes en micro-variaties want de eenvoud van de bas is welkom in die gezellige drukte.

En nu ga ik wat Ozric Tentacles luisteren, door deze track heb ik er weer helemaal zin in gekregen.
 
Het zijn erg veel ideeën in 1 track. :D

het geheel komt me ietsje gehaast en (te) druk over.

Maar toch nog steeds aangenaam hoor :)

Hey Space-Echo, dank je wel voor deze eerlijke commentaar. Het is druk ja, maar dat is Gloomer zijn handelsmerk bijna. Ik ben nu bezig aan een Schranz nummer.. prepare ;)

Thanks man !! :halleluja
 
de koffie alleen kreeg me nog niet wakker!

Ow dat is fijn om te lezen, haha.. blij dat ik je wakker heb gekregen.
Ja, variatie is één van mijn zwakste punten, you're right.
Chaos is my middle name though ;)

Thanks man !!
 
Lekkere progressive-space-rock

perfect !!

Dank je wel Janman, de bass wordt lichtelijk aangepast, maar dat is blijkbaar nauwelijks hoorbaar.

Thanks man !! ;)
 
Je hebt je doel onbedoeld bereikt: ik voel me wel opgejaagd :koffie:, maar gelukkig geeft het einde wat soelaas. Begrijp mij niet verkeerd: track is OK en erg creatief! Gek genoeg moest ik (qua basis) af en toe aan The Police denken, maar dan met een Copland die iets teveel "van iets" heeft genomen...
 
Back
Top