MonoTron - The Pindar Incident

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.102
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Het hele jaar bijna geen solo muziek gemaakt, maar veel bezig geweest met ons H3K album.
Bij deze dus maar een H3K trackje waar ik erg tevreden over ben. Na een lange intro een lekkere fusion van allerlei soorten stijlen in een psychedelisch jasje.

Enjoy!
 

Attachments

  • Heroes of the Third Kind - The Conspiracy Heroes - 06 The Pindar Incident.mp3
    5,3 MB · Bekeken: 127
Deze muziek verdient een Cirklon... ;)

erg lekker, lekker niet-standaard! Je hoort dat er goed aan gewerkt is,Walter. Knappe track, beetje jazzy, lekker synthy! Wellicht iets te aanwezig voor het vrouwelijke publiek (hier in huis) maar ik hoor dit graag!!

goed gedaan!
 
Hij is in elk geval heel divers. Ik denk dat je in deze ene track voldoende materiaal hebt om een heel album te maken. Muzikaal en productietechnisch ook allemaal goed. Mijn brein verwerkt de hoeveelheid aan ervaringen echter maar beperkt. En dat laat me achter in een staat van verwarring waar ik liever hoor dat alles in orde is. Mochten jullie een track maken in de sfeer van het stuk dat begint op 1:38, dan ben ik 100% verkocht.
 
Mag ik 'wauw' zeggen ? Saxje ben ik niet kapot van maar wat een toffe track ook ! Mooi :)
 
Mooie flow van de verschillende stijlen. Inderdaad materiaal voor een heel album lang te morphen van stijl naar stijl. Van mij mag je het lang rekken maar, deze kortere track is zeker geslaagd.
 
Zit behoorlijk vol maar er is niks teveel in :).
Ja, ik kan het behoorlijk smaken en de psychedelica mag er zeker wezen!

Cheers,
Exo.

Thanks Exo!

Deze muziek verdient een Cirklon... ;)

erg lekker, lekker niet-standaard! Je hoort dat er goed aan gewerkt is,Walter. Knappe track, beetje jazzy, lekker synthy! Wellicht iets te aanwezig voor het vrouwelijke publiek (hier in huis) maar ik hoor dit graag!!

goed gedaan!

Haha, thanks Jeroen! :okdan:
Het blijft altijd lastig om zo'n huis vol vrouwen tevreden te houden hè ;)
Ja een Cirklon zou het allemaal nog fijner maken. Ben bang dat ik er nog even op moet wachten.

Dacht eerst dat ik naar een Grandmix aan het luisteren was :D
Mooie en diverse inzending dit jaar Mono :okdan:
Dit "dig" ik wel

Grappig dat iedereen 'm zo "vol" vindt. Zijn het verschillende stijlen door elkaar of meer de hoeveelheid aan verschillende melodieën en lijntjes die er een grandmix van maken?
Alsnog bedankt voor het compliment :okdan:

Hij is in elk geval heel divers. Ik denk dat je in deze ene track voldoende materiaal hebt om een heel album te maken. Muzikaal en productietechnisch ook allemaal goed. Mijn brein verwerkt de hoeveelheid aan ervaringen echter maar beperkt. En dat laat me achter in een staat van verwarring waar ik liever hoor dat alles in orde is. Mochten jullie een track maken in de sfeer van het stuk dat begint op 1:38, dan ben ik 100% verkocht.

Thanks Dr! Je snapt dat die verwarring het resultaat is van de Conspiracy die je bent ondergaan tijdens het luisteren naar de track?
Het album (te vinden onder de bandcamp link in mijn handtekening) is meer van dittum en af en toe wat minder diversiteit en wat meer soundscape achtige dingen.
Zo rustig en leeg als in het stukje op 1:38 is het niet vaak..

Mag ik 'wauw' zeggen ? Saxje ben ik niet kapot van maar wat een toffe track ook ! Mooi :)

Wauw, thanks Man-T ;)

Mooie flow van de verschillende stijlen. Inderdaad materiaal voor een heel album lang te morphen van stijl naar stijl. Van mij mag je het lang rekken maar, deze kortere track is zeker geslaagd.

Thanks Marc! Onder de bandcamp link in mijn handtekening staat de rest van het album.
Je zal af en toe wel tegen de stroming in moeten worstelen tegen hoge golven van soundcsapes in desillusie en samenzwering :D
 
Dijk van een plaat ! :D

Ik heb liggen zoeken achter het Pindar Incident, maar ik vind niets.
Welk incident heeft Pindar meegemaakt dan ?

Thanks Gloomer!
Kenmerkend aan een Pindar Incident is natuurlijk dat het niet aan de grote klok wordt gehangen ;)
 
Back
Top