Wootson - The Nineties Haven't Ended

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Een lekker simpele 90's dijenkletser. Gemaakt met de Korg Volca Sample en de Korg Mini Kaoss Pad 2S.
 

Attachments

  • Wootson - The Nineties Haven't Ended.mp3
    9,6 MB · Bekeken: 123
De titel van je track dekt in elk geval voor 100% de lading ervan :D. Enige dat ik nu kan bedenken is dat je kick misschien wat fluffy is (maar misschien was dat toen ook wel zo, ik kan het me niet meer specifiek herinneren). Verder prima track die een hoop mooie herinneringen naar boven haalt.
 
Heb je DJ Jean gesproken, dit weekend.. ;) idd. wat Lansberg zegt, typische 90's... lekker tempo!
 
Klinkt erg goed.. voor alleen de Volca sampler..Voor mijn smaak iets te minimaal en ik miste het typische stringetje een beetje.
Voor de rest wel helemaal nintees idd met dat vocal sampletje en die stab..

Het eind vind ik wel leuk gedaan met de platenspeler die als het ware uitgezet wordt.. :D
 
Lekkere drive en de echte Chicago house sound.

Mag nog iets meer variatie in, maar zeker goeie track! Ik houd wel van die echte goeie ouwe house sound.
 
je zegt het zelf : simpel.

Maar je weet dat Gloomer houdt van drukke muziek, dus helaas, ik denk niet dat ik hierop zal stemmen. Het klonk wel erg professioneel, dus dat zit wel snor. Veel succes alleszins. ;)
 
Bedankt voor alle comments. Altijd leuk om te lezen.

Qua variatie en extra elementen hebben jullie inderdaad gelijk. Alleen is de Volca Sample wat gelimiteerd op dat vlak, wanneer je iets in Ă©Ă©n take gaat opnemen. Het was op zich al een hele puzzel om deze track te realiseren binnen de limitaties van de hardware. Daarnaast speelt de combinatie van weinig zin en tijd om het Ă©cht af te maken i.v.m. de afstudeerperiode van een Hbo-studie. Muzikaal gezien staat de boel even op een laag pitje momenteel.
 
Top gedaan voor alleen een volca sample! En 90's it is :D ik zie daar ook altijd wel de uitdaging in met 1 enkel apparaat of muziekinstrument toch iets leuks te fabriceren. Ik vinnum leuk heur!
 
Hallo
Ja Titel en Sound
OK

<dansend mannetje>

Hales EQ laat nog wel wat te wensen over hoor!
 
Als ik zou kunnen dansen, dan zou ik het hier op doen. naja kan het proberen he ;)

Leuk nummer, vooral dat het allemaal uit een volcaatje komt :)
 
simpel en doeltreffend swingt lekker door. alleen zijn dit niety alle samples die standaard al in de volca zitten?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top