Mathh - Persues

Lekker chill nummer.. heb met plezier geluisterd :) Die perseiden zijn al weg zeker intussen?
 
Fijne track dit. Over de mix kan ik weinig zeggen ivm earbuds op het werk, maar die dubby synthpads en groove hoor ik graag.

Dit soort platen doen het in hun eenvoud goed in het midden van een diepe set. Wel denk ik dat er wat te zeggen valt voor iets meer variatie in de volgende track. Niet het type ruwe veranderingen zoals je dat in populaire EDM hoort, maar meer subtiele veranderingen door b.v. langzame lfo's, subtiele phasers en wat dingen in de achtergrond zodat het geheel wat minder 'digitaal' (bij gebrek aan een beter woord) klinkt. Daardoor kan de boel nog wat meer gaan leven en wat "organischer" klinken.

Maar overall dus een toffe track :)
 
lekker, groovet de pan uit, wat voorzichtig, maar dat past wel in deze stijl.. doet me denken aan een quasi legaal tech house feestje nacht in Londen rond het millenium.. zou 'm zo in een set draaien..
 
Bij het terugluisteren vind ik het nog steeds een goede track. Zit netjes in elkaar en sounds zijn goed op elkaar afgestemd. Niet alle tracks kunnen knallers zijn als je een verhaal wilt vertellen met een DJ set. Tracks als deze heb je gewoon nodig. Ik zou hem zo in een set inpassen en daarvoor krijg je ook mijn stem.
 
PS nu verwacht ik natuurlijk wel een MP3 in de brievenbus zodat ik hem daadwerkelijk kan gebruiken...
 
Back
Top