Mathh - Persues

Mathh

Ingeburgerd
Lid sinds
5 juli 2007
Berichten
96
Locatie
Rotterdam
Gemaakt tijdens de perseïden meteorenregen. Beetje zitten fucken met sounds terwijl ik naar de vallende sterren aan het kijken was vanuit mijn dakraam!
 

Attachments

  • Persues 2.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 115
Laatst gewijzigd:
Oh, wat een lekker track zeg! Dit soort tracks luister ik de godsganse dag via doggloungeradio. Prima gedaan, helemaal mijn smaak :okdan:. Slot is slordig inderdaad. Mix zou eventueel nog wel wat hoog kunnen gebruiken. Maar verder prima.
 
Heel tof nummer. Hou wel van deze stijl. Doet idd. wel wat denken aan S. Rachmad, D. Alvarado, Floppy Sounds,... In ieder geval heel goed gemaakt en leuk om te beluisteren.
 
Kan mij helaas niet bekoren. Productie mankeert niks aan, maar heel de tijd die harde (op mijn speakers tenminste) bass drum + bijkomend tikjes, ogenschijnlijk zonder enige functie, snap ik niet. Deze aanpak komt wel vaker voorbij in deze contest en geeft mij de indruk van lekker makkelijk een nummertje maken door een ritme track neer te leggen en er dan vervolgens met allerlei sounds op gaan freaken (of fucken, zoals je zelf zegt). Maar mijn mening zal wel met maandagmorgen te maken hebben.
 
Lekkere track, soms hoeft t ook niet veel/meer te zijn......
 
Wel lekker chill out trackje, maar het pakt me niet echt of zo. dub geluiden zijn wel lekker.
 
Mooie relaxte track. Vroeger veel van dit soort plaatjes gedraaid. Ik vind dat baslijntje wel erg mooi maar eigenlijk het geheel gewoon tof. Hulde!
 
Prima track :okdan: (brakke player verholpen) einde is iets te abrupt imo, verder dikke track.
Vroeger zelf veel van dit soort platen gedraaid en dit klinkt wel dik. Nette productie.
 
Back
Top