TFHats - It doesn't antimatter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TFHats

Lidl
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
2.335
Locatie
Utrecht
Eigenlijk had ik deze track in 2014 gemaakt, maar is deze pas dit jaar opgepikt. Drie maanden in de electro lijst van Tracks22 gestaan en ook drie keer opgenomen in Dave Clarke's White noise.
 

Attachments

  • It doesn't antimatter.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 118
Ja idd, Cool, Klinkt Professioneel !! En terecht dat ie door Dave Clarke is opgepikt,, Congrats !!
 
Ja, deze had ik recentelijk nog gehoord. Heel herkenbaar als een Tin Foil Hats productie, erg lekker. En de mix blijft ook in mp3 format rechtovereind :okdan:. Verder helemaal geen op- of aanmerkingen. Gewoon goed gemaakt.

Hij doet me trouwens op moment nog wel denken die Gentle Autumn Rain.
 
Tja, als je van Armin van Buuren houdt maar dan minder aangrijpend en minder dansbaar...
Van mij mag het bij "maak een kudtnummer" topic.
Ik ben zelden negatief overigens maar dit kan echt niet.
 
Bericht door een moderator:
Beste marcmarc, zullen we het gezellig houden? Onderbouwde kritiek is prima en over smaak valt niet te twisten maar dit soort reacties zijn echt ontzettend flauw en overbodig.....
 
Ik kan het hebben hoor acid fever. In ieder geval heb ik iets bij hem getriggerd, dus dan doe ik iets goed. Om het dan meteen met Armin van Buuren te vergelijken (geen idee waarom) en het kudtnummer topic er bij te betrekken, is meer een troll reactie en stoere internet praat, dan daadwerkelijk iets opbouwends te melden.
 
Mooie melodieën en opbouw.. Kick in mijn oren misschien iets te karakterloos/zompig maar dat is maar pietluttig klein smaak dingetje in een overall strakke track.
 
Mooi hoor.. :) Vind de opbouw ook lekker. Die sferische synth laagjes geven het een mooie diepte. :mega:
Misschien mist de kick iets van fundament maar de mix is verder erg lekker :)
 
Dat comment van mij was veel te grof en bot.
Dat was niet nodig geweest.
Ik zou 'm wel eruit willen hebben maar hij is al aangehaald dus dat is dan lastig.
Bij deze trek ik 'm virtueel in.
 
Gelikte track, knap gedaan. Ik doe het je niet na! Verder sluit ik me aan bij Warehousegroove.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top