Soundcrumbs- Just in time

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Nou een uur voor sluitingstijd ben ik maar gaan renderen.. speciaal voor de contest gemaakt, gewoon om mee te doen... maar uiteindelijk toch moeten haasten.. . "t is wat het is. :)

Geniet er van en succes allemaal ! :W
 

Attachments

  • Just in time.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 125
Nou, de titel van je track is in elk geval lekker on topic :D. De track zelf ben ik wat minder kapot van. Zonde dat je hebt moeten haasten. Zit hem in de gekozen geluiden en het ritme. Sorry Man, not my cup of tea.
 
Dank u dokter :)

Ja haastklus, wilde gewoon nog even meedoen . Het is ook totaal niet wat ik normaal maak maar dat vond ik juist leuk. Drums zijn wel zonder quantize ingespeeld, alsmede de andere sounds.
Eerste keer dat ik speciaal voor een contest iets maak ik had gewoon niet gisteren pas moeten beginnen :)

Thanks voor je eerlijke reactie !
 
aloha dit is wel de hoover van de a-juno voorbij haha. ben wel benieuwd wat het zou zijn geworden wanneer je er wat meer tijd in zou hebben gestopt. de geluiden liggen best lekker in mijn gehoor namelijk.

Dankjewel :) Om een lang verhaal kort te maken, het plan was een bepaald deel van de track van zang te voorzien, de variaties in deze track zijn er in gehakt onder tijdsdruk. Vandaar de ( in mijn ogen) suffe overgangen etc. Maar zoals ik al zei: het ging me om het meedoen.. eens zien of ik dit jaar de enige zonder stemmen kan worden :D

Als ik er meer mee ga doen laat ik het je weten okee :)
 
Back
Top