tinyloops - lage zon, nat wegdek

lekker kazig! mijn stem heb je!

Jeroen
 
Nice 'n cheesy.. wordt wel 'n beetje eentonig op den duur maar erg lekkere klankjes :mega:

@ Enzo.F: Volgens mij duurt het nog een half uurtje.. dus ik zou zeggen "push the button" ;)
 
@ Enzo.F: Volgens mij duurt het nog een half uurtje.. dus ik zou zeggen "push the button" ;)

Heb tot morgen 07.00 uur; dus nog ruim 7 uur brainwash. Als ik er klaar mee ben dan hebben ze geluk; verveelt het niet dan ga ik m'n dochters van 4 weken en van een jaar mee vervelen... bedoel smaak is op jonge leeftijd makkelijk te beïnvloeden... :)
 
Ik krijg instant een deja vu gevoel. Een beetje van die 80's games sounds. Basis kan ik wel iets mee, maar 2:20 vind ik echt te kort. Ik zou graag wat meer ontwikkeling willen horen in de track namelijk.
 
dank jullie voor je toffe reacties. de liedjes die ik maak zijn achtergrondmuziek bij niet-bestaande computergames. kleine lussen die oneindig loopen tijdens een game. keivervelend voor de omgeving, maar voor de gamer fijn tijdens het gamen. de lengte van m'n liedjes zit tussen de 20 seconden en 3 minuten :)
 
Back
Top