Samoth - Psycho Clown

Hehe,,

Zonder twijfel het meest opvallende trackje in de contest.. (voor zover ik nu heb geluisterd) :D Ik vind em toch wel erg leuk geloof ik 8D

Hoor ik nou "You got mail"?
 
hé?

vergis ik menu of ben jij familie van Rotagi van Ysmulc ?

ik vind dit korte stukje conceptuele kunstmuziek zeker een aardig statement !
hoe is die stem gedaan vroeg ik me af. en ik ben ook zeer nieuwsgierig naar wat je nu echt zingt.
 
genomineerd. ik vind het een klein kusntwerkje met humor
 
Yo Marsmusica,

Zal ik je iets ijzersterks toevertrouwen: die stem ben ik zelf, ingezongen door dat leipe megafoon-circuitje dat ik ooit van ene Acisum Sram in mijn handen kreeg gedrukt want die moest er weer zo nodig vanaf en een paar jaar later heb ik dat dus in een kastje gepropt en voorzien van pitch, electretmicrofooningang en line out en het werkte als een t i e t, zeer inspirerend Clumsy apparaatje geworden, ziehier de playlist met allerhande geciruitbende stuff gemaakt (waar Psycho Clown ook bij staat):

http://alonetone.com/c1um5yuniver5e/playlists/the-box-by-samoth

Het kastje op de cover van de playlist is ook homemade en daar kwamen die drums en de bas uit. En de mail. Dat distorted gitaargeluidje is die gecircuitbende Chinese speelgoedgitaar met LDR-pitcher.
Wat ik zing ben ik vergeten, het was wel een serieuze tekst over een leven dat op hilarische wijze uit de rails loopt, wie weet heb ik de tekst nog ergens liggen maar ikzou ff nie weten waaro.

Groetjes doei en mijn stem heb je,

Rotagi van Ysmulc
 
gelukkig wordt de Circus band nog door genoeg mensen op de aardkloot in stand gehouden.

is trouwens ook een mooie vorm van hergebruik en duurzaamheid!

bij mijn stem let ik altijd op creativiteit en originaliteit. naast dat ik iets ook smaakvol en enigszins mooi moet kunnen vinden.

een van mijn stemmen gaat naar Psycho Clown. ik hoop hem ooit eens in het echt te ontmoeten.


s'nachts...........hier in het bos.....!
 
psycho Clown!


attachment.php
 
Last edited by a moderator:
lol.. kon er wel om lachen.. grappig nummer :)
 
Back
Top