Funky peanut - Dreamdub

patturik

Stamgast
Lid sinds
24 juni 2005
Berichten
197
Hey allemaal,

Hmm vorige bericht ging niet helemaal goed, maar nu nog een keer.
Ik wilde deze eigenlijk in "Tracks" zetten voor feedback, maar ik dacht waarom niet hier.
Leuk idee zo'n wedstrijd. Dit is een probeersel van mij. Ik ben nog niet heel lang dit soort muziek aan het maken, maar ben benieuwd wat jullie vinden!

Gr
-Patrick
 

Attachments

  • dubsynthforum.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 155
Ja, mooie track. Komt er ook lekker in na het breakje.
Is de drumtrack bewust zo left gepanned? Kwam een beetje vreemd op me over.
Had ook wel langer gemogen (als in wat verder uitgebouwd).
Maar overall gewoon goed.
 
Je doet iets dat in mijn ogen onvergeeflijk is: je maakt een ontzettend lekker stuk muziek en presteert het dan om er na 2:02 al mee op te houden. Ga je schamen! ;)

Dus, heel erg lekker wat er nu staat. Niet af. Panning is over geschreven. Maak hem af in de stijl die er nu staat en je hebt er een fan bij.
 
deze staat in mijn fav lijstje alvast en met het commentaar van van Lansberg zegt ben ik het het wel mee eens eens!
 
je hebt in ieder geval al alle juiste elementen bij elkaar voor een nummer.

ik denk dat zang heel goed hierbij past.
 
Hey guys,

Thanks! Voor alle complimenten en feedback :) Ik ben inderdaad een beetje te snel gaan posten. En zie dat ik er iets meer aandacht aan had moeten besteden. Ik ga er weer aan werken en als hij helemaal af is, post ik hem nog eens. Bedankt voor de support! Nu ga ik eens wat van jullie geknutsel luisteren ;)

-Patrick
 
Ja mooie track, potentieel. Ik heb het gevoel dat hij tegen het clippen aan zit, vooral als die 'lead' er in komt, en dat vind ik dan weer niet zo mooi. Het klinkt een beetje te opgepompt allemaal.
 
Back
Top