Kanarie - Midwinter Mayhem

kanarie

acidhoofd
Lid sinds
9 augustus 2008
Berichten
74
Locatie
Utrecht
Eerste keer dat ik meedoe. Dit is een vrij lompe track, afgelopen week in elkaar gezet. Het gebruikelijke Roland x0x spul en de "nieuwe" aanwinst, een tx81z voor de bas:)

Je moet ervan houden zal ik maar zeggen...
 

Attachments

  • Kanarie - Midwinter Mayhem.mp3
    7,2 MB · Bekeken: 152
Begint interessant met die piano, maar als de kick erin komt, gaat het voor mij mis. Ik heb wat moeite met de combinatie van de stijlen. Vanaf 2:03 wordt het weer boeiend, lekker acid, maar een totaal andere sfeer. En het stuk vanaf 2:25 is naar mijn smaak weer teveel richting hardcore. Ik denk dat je een heel gave track krijgt als je voortborduurt op het intro in combinatie met het stuk vanaf 2:03. Voor mij is het geheel nu gewoon iets te eclectisch.

Friendly advice: take it easy on the compression :).
 
het synthje wat je er op 00'21 inknalt is echt super, spannend, boeiend, blijf me er in interesseren. De omgeving verhult genoeg om het spannend te houden maar hoe je die omgeving ingericht hebt is punt van discussie.

Als het wat simpeler wordt op 01'45 èn de breakbeat-sectie spreken me erg aan! Nice job mijn stem heb je! Knap gedaan!
 
wel orgineel. daar hou ik wel van. eigenzinnig!

mijn stem baseer ik vooral op creativiteit & orginalteit .

hij komt in mijn mapje kanshebbers!

perfecte muziek voor onder een filmpje met gabber-konijnen!
of gabber muizen.
 
Hoi, introotje met piano beloofde veel, daarna was het niet meer zo mijn ding. Teveel 'boom (tc)hakken' naar mijn smaak. Misschien jat ik dat introotje nog een keer van je, HAHAHA!

RFB
 
vanaf 2.10 izzie fokking hilarisch!
daarvoor ook eh! vooral qua geen jam of probeersel
maar gewoon even over nade gedacht dus:
bravo +1!
 
het synthje wat je er op 00'21 inknalt is echt super, spannend, boeiend, blijf me er in interesseren. De omgeving verhult genoeg om het spannend te houden maar hoe je die omgeving ingericht hebt is punt van discussie.

Als het wat simpeler wordt op 01'45 èn de breakbeat-sectie spreken me erg aan! Nice job mijn stem heb je! Knap gedaan!

Dank je wel Enzo! Het 'synthje' is de tx81z, geniaal apparaat. LFO op een modulator en hoppa, instant flobberbassen:)

wel orgineel. daar hou ik wel van. eigenzinnig!

mijn stem baseer ik vooral op creativiteit & orginalteit .

hij komt in mijn mapje kanshebbers!

perfecte muziek voor onder een filmpje met gabber-konijnen!
of gabber muizen.

Dank MarsMusica! Ik dacht zelf aan gabbergeiten:)

Hoi, introotje met piano beloofde veel, daarna was het niet meer zo mijn ding. Teveel 'boom (tc)hakken' naar mijn smaak. Misschien jat ik dat introotje nog een keer van je, HAHAHA!

Ook bedankt voor je reactie RFB! Als ik 10% krijg vind ik het best:)

vanaf 2.10 izzie fokking hilarisch!
daarvoor ook eh! vooral qua geen jam of probeersel
maar gewoon even over nade gedacht dus:
bravo +1!

Dank Tramagdat! Ja voor de verandering ben ik eens 3 dagen met een track bezig geweest ipv de gebruikelijke 30 minuten, de daadwerkelijke opname is wel een soort jam gebeuren want er moet tenslotte aan de knoppen gedraaid worden:)

Nogmaals dank allemaal voor je reactie!
 
He nee. Ik had al twijfels bij de piano, en dan claps op elke tel en dan zie ik de bontkraagjes al weer voor me en moet ik afhaken. Sorry.
 
Back
Top