RD - The Science Test

Als je het mij vraagt, zou Italo per direct verboden moeten worden ;). Maar zoals je het in deze track hebt verwerkt, is het eigenlijk best te pruimen. Met name de opbouw van de track vind ik heel goed. De mix is ook prima. Ben dus geen fan van je bass en de gekozen akkoorden, maar er gebeurt genoeg om het wel interessant te houden.
 
Ieder zijn smaak natuurlijk, ik ben zelf erg fan van italo namelijk :D
En dank je voor je reactie haha, fijn dat je ondanks dat het niet je smaak is er wel naar hebt kunnen luisteren. Voor de mix moet ik Pablo DeMode crediteren, zonder zijn goede oor was de mix 10x slechter geweest.
 
Hey Rene, hoor een aantal leuke dingen hier maar imo had je er veel meer uit kunnen halen en ik hoop dat je dat nog gaat doen eigenlijk :okdan: ... vindt die Italo crossover eigenlijk wel leuk.
Succes
 
hoor ik nu ableton live als daw..
 
Lekkere track.. 'k hoor de Italo invloeden duidelijk terug maar het uitstapje qua stijl en vooral het kickgeluid (en het wet geluid erachter, snap / noiseshot iets) wat minder.
De snare gaat ook net iets teveel off-beat her en der.

Geside-chainde akkoordjes, risers en sfeer zijn wel lekker.. :okdan: maar zou qua drums toch liever het authentieke
DMX / DRUMTRAKS / LINN changre horen :)
 
hmm het heeft wel wat. Geluiden klinken goed en vol, en de opbouw en structuur zijn ook prima. Goed nummer, alles bij elkaar..

Heb er lekker overheen zitten soloen en me goed vermaeckt ;)
 
Back
Top