Crossnaders - Akimbo

Erg dikke track. Mijn stem ga je krijgen. Volgens mij zei ik het vorig jaar ook al over je inzending, met de correcte melodie kan je mij kippenvel geven, helaas dit jaar ook weer niet gelukt ;)

Hoop dat je dit niet verkeerd opvat, maar ik vind jouw producties van zodanig niveau dat ik het voor anderen niet zo eerlijk vind dat je meedoet aan de contest. Jij zou dit voor je werk kunnen doen (doe je al?) voor anderen is het een hobby.
 
Vette shit! :okdan:

Ik las wel eens ergens op het forum dat jij stukjes muziek voor je kan zien en die kan ronddraaien en van alle kanten kan bekijken. Dat hoor ik ook echt terug in de overgangen en versnellingen. Cool. :-)
 
tering echt gruwelijk! kwaliteit en moeite! echt een heerlijke plaat man, draai je?
En hoe doe je dat hele snelle attack en hele korte release effect bij ong. 2:00
 
Thnx allemaal.

@MikeJarod: Ja ik begrijp wat je bedoelt. Maar aan de andere kant heb ik deze track ook hobbymatig gemaakt, dus tja... :)

@demian: Haha ja klopt.

@Hoodbeats: Dat is ge-resamplede synth die door een getriggerde gate heen gaat. De synths die er daarna (op 2:06) bijkomt speelt gewoon dat ritme zonder gate.
 
Moet onmiddellijk aan Transformers denken.

Veel technische 'snufjes' die ik zelf nooit zou gebruiken maar in dit nummer heel goed passen.
Geweldige sound.
 
Technisch gezien is het eigenlijk best knap dat je van wat eigenlijk niet veel is toch zo'n enorme muur van geluid kan maken. tegen het einde dacht ik: 'hee het begint te grooven', alleen fade het dan uit..

Ik vraag me bij een nummer als dit af wat er van over blijft als je alle productiegrapjes en stapels compressors en EQ's en zo weg haalt. Is het dan nog iets memorabels? Ik heb mijn twijfels.

En dat is het probleem. Dit nummer vertegenwoordigt voor mij eigenlijk alles wat me tegen staat in hedendaagse muziek. Alles moet HARD zijn, kwa volume, en word dus zo plat mogelijk gemaakt met compressie. En muzikaal is het eigenlijk niet zo interessant, en erg formulematig.

Aan de andere kant klinkt het wel als wat we tegenwoordig 'professioneel' vinden. Maar toch..om voornoemde redenen kan ik er niet op stemmen.
 
Technisch gezien is het eigenlijk best knap dat je van wat eigenlijk niet veel is toch zo'n enorme muur van geluid kan maken. tegen het einde dacht ik: 'hee het begint te grooven', alleen fade het dan uit..

Ik vraag me bij een nummer als dit af wat er van over blijft als je alle productiegrapjes en stapels compressors en EQ's en zo weg haalt. Is het dan nog iets memorabels? Ik heb mijn twijfels.

En dat is het probleem. Dit nummer vertegenwoordigt voor mij eigenlijk alles wat me tegen staat in hedendaagse muziek. Alles moet HARD zijn, kwa volume, en word dus zo plat mogelijk gemaakt met compressie. En muzikaal is het eigenlijk niet zo interessant, en erg formulematig.

Aan de andere kant klinkt het wel als wat we tegenwoordig 'professioneel' vinden. Maar toch..om voornoemde redenen kan ik er niet op stemmen.
Same here :(
 
k vind maar één ding storen: die lead. Ik ben te oud voor zulke leads. Het is me teveel een stijl die ik niet voor mijn plezier hoor.
Laat die weg en ik vond 't MEGA :)
 
Back
Top