Tijdreiziger - Het Oog van de Storm

Best gaaf eigenlijk! Had zelf de vocoder alleen niet de gehele track over de stem gedaan, doet namelijk de tekst niet tot zijn recht komen, voor zover ik deze kon verstaan is het best goed n.l.
 
Yes, Boudewijn De Groot met een vocoder, Daft Punk meets kleinkunst, kwa vernieuwing is dit top en kwa song ook.
Je moet er wel ergens een break inbouwen, een solotje met strijkers ofzo, maar allesinds ff geen vocoder...
De vocoder moet je ook wat beter afmixen, hij moet wat beter verstaanbaar zijn. (heel de track misschien wat beter mixen)
Je krijgt al zeker mijn stem!
 
dit is, wat mij betreft in ieder geval, bijzonder goed. melodie, klank en ritme van de tekst,originaliteit,... mooi dus.
 
Pffff... een moeilijke deze. Er zijn veel dingen die ik tof vind. Lekker simpele percussie, fraaie strijkers, goede sfeer. De vocaal op zich is ook wel ok, maar op een gegeven moment wordt de vocoder me echt te veel. Het voegt niet heel veel toe, het lijkt bijna een manier om je eigen stem te maskeren i.p.v. dat het iets toevoegt. (Dat zou mijn reden zijn om een vocoder te gebruiken 8o). De tekst is nu ook moeilijk te verstaan, terwijl dat juist belangrijk is hierbij...
 
Jaaah. hier wordt ik nou vrolijk van..dit luister ik graag, is wel een nummers met een tijdloos karakter. Teveel effect op je stem is wel wat jammer, dat lijkt vaak op een mooie vrouw met te veel make-up.
 
Stem! Origineel! Mooie melodie. Heb wat kriebel van het viooltje gekregen maar ben onder behandeling! RFB
 
Back
Top