Bazhar - Soundstorm

cream

Ouwe rot
Lid sinds
6 januari 2004
Berichten
1.751
Locatie
‎ ‎ ‎
Hier mijn inzending.
Samples, samples, samples en een synth! (Al is een sampler ook een synth...):P
Nog steeds geen studio dus afmixen is voor het grootste deel op de koptelefoon en even in de huiskamer gebeurt.
Iedereen luister ze en succes!
:okdan:
 

Attachments

  • Bazhar-Soundstorm.mp3
    9,1 MB · Bekeken: 174
Vorig jaar ook al zo'n toffe track.. wederom weer heerlijk die mix van al die sferen.. en authentieke instrumenten die rond je oren waaien :okdan: Lekker :)
 
Knap gemaakt. Lijkt me knap lastig om zoiets te bouwen. Je moet volgens mij wel heel goed kunnen ontleden of zo :). De eerlijkheid gebiedt me ook om te zeggen dat ik niet een heel uur naar dit soort tracks zou kunnen luisteren.
 
Dank u dokter. Wil im de toekomst misschien meer met zang werken. Zou nog een extra dimensie kunnen toevoegen.
 
Thanks ik zal eens kijken. Ben altijd fan geweest van 12bit. Had ooit een s950 en een emax. Voor hiphop drums werkt het vaak goed maar voor de meer collage achtige dingen met veel layers die ik de laatste tijd maak werkt het niet altijd even goed. Het gaat dan teveel ophopen in dezelfde frequenties. Maar het kan dus nog vuiler hoor ik haha.
 
Ik vind het vette shizzle, samples passen allemaal bij elkaar, puik werk. :okdan:
 
Verzamel jaren 70 library en soundtrack lp's. Ieder geluidje is dus van plaat gesampled. Is er hier een sampleforum? Waar waar? ;-)
 
Klinkt een beetje als een opgeknipte James bond soundtrack. Weinig moelijks aan maar klinkt verder we lekker. PS waar is de synth?
 
Zeker niet de beste track die ik van je heb gehoord maar toch wel weer erg goed.
Hij moet ook een beetje aan me groeien. Nu ik hem voor de derde keer beluister vind ik hem een stuk fijner, erg goed zelfs!

Kijk elke contest weer uit naar je creaties. Je hebt een heerlijke sound!
Deze gaat op de mp3 spelert..

P.S. Hedde ge een soundklowd ofte bandkamp account?
 
Back
Top