Den Roden Planeet

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.807
Locatie
Nr. 9
Over het hele jaar gezien heb ik hier een erg goed gevoel over aan weten te houden!
:W
 

Attachments

  • Tragmadat - De Rode Planeet.mp3
    8,2 MB · Bekeken: 166
Wow.. heel aparte track.:) Bij die break had ik echt ff wat van "huh?? waar gaat die mix met mijn audio naartoe??" maar dan die lekkere vage vocals ineens.. :D en die opbouw weer.. erg toffe track :mega:

Het sub is trouwens ook lekker en gaat wel freaking laag zeg :D
 
Hoop verschillende lagen die lekker in elkaar versmelten tot 1 stuk, hoor hier veel invloeden in terug. Mooi!
 
Dat duistere sfeertje :mega: blijf em tof vinden.. :) de break blijft geniaal.. als in 'n mindfuck ff de realiteit kwijt zijn :D :mega:
 
Fijn spul ! klinkt me wat zachtjes afgemixt, maar ik heb hiervoor die van subgroover geluisterd dat zal het wel zijn >: )
 
Ik ben het eens met het bovenstaande (het meeste dan). Het klinkt lekker en vet, maar dat was ik van jou al wel gewend. Ik heb nog lang niet alle inzendingen beluisterd maar van wat ik gehoord heb staat dit wel in de hogere regionen.
 
Gave sound zeg. Erg tof hoe je steeds kleine variaties in de melodie aanbrengt. De break voelt wel een beetje aan als een nieuwe track.
 
Back
Top