Tim and the ocean - Awake (2014)

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.095
Locatie
HybriDe L!Fe
2014 is niet een erg productief jaar geweest. misschien een aantal weken vol aan muziek kunnen besteden en misschien 5 tracks gebouwd waarvan er 3 goed genoeg zijn om te bewaren.

Awake is daar eentje van, veel luister plezier,

Sportieve groeten vanuit Praag. :okdan:
 

Attachments

  • Tim and the Ocean - Awake.mp3
    7,8 MB · Bekeken: 122
Yeah... dit is die track die je maakte toen je net een basgitaar had gescoord :okdan: heerlijk en zo herkenbaar die chemie die dan ontstaat met nieuwe gear..
Heb toevallig (eindelijk) ook weer een basgitaar besteld.. die gaat eerste week januari komen (ze hadden mijn kleur weer net niet) :D
Maar eh.. erg lekker.. mooie chemie tussen de basnootjes en de akkoorden.. goeie keuze :mega:
 
Ha Hilltree, Bedank. Tja mijn handtekening en mijn huide woonplaats veraden het een beetje :)

MacGyverGear ja idd dat was die 2ehands 40 euries bas sigaar.
Ben benieuwd wat jij met je bas sigaar gaat doen ;)

In idd geval heb ik alle tracks van de SF Contest 2014 gedownload op mijn mp3 en gaa ze snowboardend in Oostenrijk testen.
De coolste track wint :)

Fijne dagen allemaal :okdan:
 
MacGyverGear ja idd dat was die 2ehands 40 euries bas sigaar.
Ben benieuwd wat jij met je bas sigaar gaat doen ;)

oproken.. ga je vast heel hard op :D

Heb ooit in een bandje gezeten.. wayback.. toen was ik bassist en zanger.. naast drums was dit een van de twee instrumenten die ik altijd nog heel graag een wilde.
Heb nu een nieuwe besteld maar vind dat soort deals waar je ineens over struikelt altijd zo fantastisch.. dan moet het gewoon zo zijn.. en is het instant chemie als je er wat mee gaat opnemen :):)
 
Mooi! Fraaie drums idd, en toffe geluidjes heb je daar omheen geplaatst. De arpeggio gaat aan het einde wel een beetje vervelen...
 
Lekkere drumtrack! Mag we iets meer gebeuren, maar anderzijds, als ik mijn track beluister gebeurt daar ook niet echt veel...

Waar heb je de drumtrack mee gemaakt? Lekkere sounds!

RFB
 
Ha bedank idd kan er nog wel een partij bij
Die drums zijn meerdere op geknipte en her ge-programmeerde layers die dan via sidechain compressie en filtering aan elkaar gelijmd worden.
Om heel eerlijk te zijn maak ik een nummer in een paar uurtjes en werk het dan een dag later uit en kijk er daarna niet meer naar om, zo heb ik in dit nummer verzuimd de brug en solo nog toe te voegen. :)
 
Back
Top