Nick1000 - Movements

Was heel benieuwd naar jouw inzending, het is weer 'die ene'; de '6.mp3'. Vind 'um nog steeds vet ! Oldschool synth ! Mooie klanken ! Drama !

Ik heb lang niet alle inzendingen gehoord, maar tot nu toe is dit de enige die aan het einde van de track een direct verlangen oproept bij mij om nog een keer te draaien. Dat verdient bij mij direct een stem, zonder dat ik de rest heb gehoord.
 
Was heel benieuwd naar jouw inzending, het is weer 'die ene'; de '6.mp3'. Vind 'um nog steeds vet ! Oldschool synth ! Mooie klanken ! Drama !

Ik heb lang niet alle inzendingen gehoord, maar tot nu toe is dit de enige die aan het einde van de track een direct verlangen oproept bij mij om nog een keer te draaien. Dat verdient bij mij direct een stem, zonder dat ik de rest heb gehoord.

Super mooie reactie. Thanks.
 
prima trackje, erg subtiel. Stem dus!
Drums zouden het verknoeien, vrees ik.
Maar bovenal is het jouw muziek en doe je toch lekker wat je zelf wil ;-)
 
Ok allereerst: De geluiden die je gebruikt zijn erg smaakvol en goed gebruikt, en de mix klinkt 100% OK.

Het nummer bouwt op en bouwt op en bouwt op.. en dan komt even na de 2 minuten wel een kleine variatie.. maar die belooft eigenlijk e opbouw die eraan vooraf ging niet, voor mijn gevoel. Trek hem dan helemaal door naar een mooie payoff. Ik weet het: het is meer werk als je allemaal nieuwe dingen moet inspelen, maar het is wel waard als je het goed werkend weet te krijgen.
 
Ok allereerst: De geluiden die je gebruikt zijn erg smaakvol en goed gebruikt, en de mix klinkt 100% OK.

Het nummer bouwt op en bouwt op en bouwt op.. en dan komt even na de 2 minuten wel een kleine variatie.. maar die belooft eigenlijk e opbouw die eraan vooraf ging niet, voor mijn gevoel. Trek hem dan helemaal door naar een mooie payoff. Ik weet het: het is meer werk als je allemaal nieuwe dingen moet inspelen, maar het is wel waard als je het goed werkend weet te krijgen.

Ergens begrijp ik uw mening wel. Oorspronkelijk heb ik 3 versies van dit nummer gemaakt, waaronder ook een versie(de oorspronkelijke) zonder die "kleine variatie" erin. De eerste versie bevat ook meer "lagen" en klinkt een pak dieper en bombastischer. Ze duurt ongeveer 14 minuten. Maar voor een contest vond ik deze niet zo geschikt. Misschien zal ik die eerste versie wel eens posten op dit forum na deze contest.

In ieder geval bedankt voor het beluisteren alsook uw mening te geven omtrent deze track.
 
@payt:

P.S. Uiteindelijk zit deze versie goed in elkaar. Ik ga daar absoluut niet bescheiden over doen. Het is gewoon een heel leuk nummer om naar te luisteren.
 
Laatst gewijzigd:
idd, "Het is mooi, Héééél mooi" NICK1000, You're a leader.
Verbeteren of Verslechteren kan altijd nog achteraf,, Da's voor de managers... hehe :engel::engel::duivels::duivels:
 
Back
Top