Nick1000 - Movements

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Heb deze track een tijdje geleden al eens gepost.
 

Attachments

  • Movements.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 154
voel met de Dr. mee
drama gehalte is fantastisch, dat zeker
 
A Space odyssey maar weer eens gaat kijken :halleluja .... mooi gemaakt, beetje een in between track (op een heel album) maar zeker mooi.
Zeker nog een paar keer gaat luisteren :okdan:
 
Leuk, maar op een geven moment verwacht ik dat er een lekkere beat inkomt om het af te maken.

Een beat zou eventueel niet slecht zijn, maar ik denk dat het nummer dan een andere sfeer zou krijgen en het "dramatische" karakter zou verdwijnen.
 
"Ja Nick1000, JE doet het weer JOh !! GEwoon verkopen die track !!" :D
Vorig jaar kon ik me niet inhouden om er een eigen part aan te breien, maar ook deze van dit jaar vind ik weer fantastisch,, Congrats !! :halleluja:halleluja:halleluja
 
Hey Stephen, bedankt voor het beluisteren alsook je reactie. Haha, ja idd. Moet wel zeggen; uw remix was ook wel heftig hoor de vorige keer. (staat trouwens nog altijd op YT)
 
Laatst gewijzigd:
Doet bijna een en beetje anthem aan qua compositie.. toch zou een variatie met wat drums het nog sterker kunnen maken denk ik :)
Maar wel erg mooi gemaakt.. mooie sounds ook :mega:
 
Doet bijna een en beetje anthem aan qua compositie.. toch zou een variatie met wat drums het nog sterker kunnen maken denk ik :)
Maar wel erg mooi gemaakt.. mooie sounds ook :mega:

Het jammere aan het uploaden van tracks via synthforum is dat er een beperking is qua grootte van het bestand(wat ook vrij logisch is natuurlijk). Dit heeft uiteraard ook gevolg aan de geluidskwaliteit en de beleving. Het nummer in zijn oorspronkelijke opgenomen versie klinkt een pak voller en veel dieper. Dit is helaas niet te merken in deze kwaliteit (112kbps) die ik hier heb gepost.
 
Enige vorm van drums toevoegen in deze track? Goh nee, niet echt. Het is zo zoals ik het wil, en het is zo zoals het moet zijn.
 
Laatst gewijzigd:
Is toch lekker om zulke muziek van jezelf te hebben en gewoon geen andere muziek hoeft op te zetten! Mooie inzending.
 
Ja Nick1000, 't blijft nog stil op je pagina.. Ik ga het nog is terug horen, en off course ! my Vote !!
 
Back
Top