BySenses - OGF

Door het ontbreken van de player en het nog verkeerd staan van mijn instellingen van mijn nieuwe computer kwam deze track gelijk in mijn iTunes libary terecht... en daar mag die dan gewoon blijven: erg goed!
 
Dit klinkt zeker lekker, vooral vanaf de versnelling op ongeveer 3 minuten. Lekker dynamisch. Waar de sirene te horen is is me niet helemaal duidelijk. In het begin? En wat was dat voor een sirene?
 
De sirene is idd in het begin te horen, het was een teken van een aanval vanuit Taliban. Ik heb dat eens opgenomen en er bij gestoken, je kan ze soms wel keer terug horen..trouwens in de achtergrond hoor je een versnelde sequencer..dat is ook die sirene die ik omtoverde naar een loop :)
 
Ik voel wel een bepaald sfeertje in deze track maar het komt wat langzaam op gang.
Die drummert rond 2:54 is wel een frisse wind die het levendig maakt.. :)
Het afwisselen van de ritmes is wel gaaf gedaan. Het opbouwen naar die huge wall of sound ook, maar buiten dat gebeurt er voor mijn gevoel niet zoveel.

Ik mis een beetje de afwisseling van een akkoordenschema of een baslijn die het ergens openbreekt.. nu is de basnoot de hele track door hetzelfde.. en dat had het met wat afwisseling veel meer diepgang kunnen geven want de sounds en sfeer zijn erg oke. :mega:
 
Ik voel wel een bepaald sfeertje in deze track maar het komt wat langzaam op gang.
Die drummert rond 2:54 is wel een frisse wind die het levendig maakt.. :)
Het afwisselen van de ritmes is wel gaaf gedaan. Het opbouwen naar die huge wall of sound ook, maar buiten dat gebeurt er voor mijn gevoel niet zoveel.

Ik mis een beetje de afwisseling van een akkoordenschema of een baslijn die het ergens openbreekt.. nu is de basnoot de hele track door hetzelfde.. en dat had het met wat afwisseling veel meer diepgang kunnen geven want de sounds en sfeer zijn erg oke. :mega:


Jij verwoordt mijn mening perfect :)
 
Ik mis een beetje de afwisseling van een akkoordenschema of een baslijn die het ergens openbreekt.. nu is de basnoot de hele track door hetzelfde

Wat mij betreft is dat juist de essentie van de track: een soort 'bezwerende' spanning oproepen met die monotone baslijn. Gelukkig verschillen smaken, en zoekt iedereen iets anders in een track.
 
Back
Top