Vanzea - Sunday Sessions Take 1

Klinkt alvast weer goed dit jaar. :)
succes

Waarom er geen winamp playertje opkan , weet ik tot nu toe ook nog niet.
In ieder geval via sf upload dus goedgekeurd
[218bpm] ?
 
Hele goeie track, zit muzikaal erg goed in elkaar. De drums zijn erg gaaf, bass en fender ook erg lekker. De vele pads & reverb/delay zijn voor m'n smaak wat over de top, dat maakt het te zoetsappig.

Hopelijk kunnen de mods de winamp player ff fixen?
 
Thanks voor het commentaar. Dit is een opname van een vrije improvisatie van vier muzikanten (toetsen/drumcomputer, bas, trompet, zang), niks van te voren afgesproken, en geen overdubs. Dus ook het b-tjes is on cue ontstaan.
 
Lekkere track.
Ik houd wel van dit soort live gespeelde impro tracks. Er ontstaat spanning in de muziek die collectief opgelost wordt. Dat er hierbij wat slordigheden in terecht komen is m.i. niet erg.
Wel vind ik de drumloop, zeker voordat de ruige snare invalt, een beetje af steken tegen de verder organische track.
 
Ontzettend lekker! Kan bijna niet geloven dat dit een live jam is joh. Dit is het soort muziek waar mijn muziekhart sneller van gaat kloppen.

Mix..., tja.

En die trompet is ook gewoon live gedaan? Bass?

Wat zijn b-tjes?
 
Het is wel te horen dat het een improvisatie is, maar lekker laten staan! De spontaniteit is meer waard dan de perfecte harmonie. Vooral de bassist doet op het juiste moment de juiste dingen. De trompettist mag wel wat meer variëren. Kortom, ik ben onder de indruk.
 
Impressive idd.. dit springt er sowieso al uit qua instrumentarium. heerlijk die Rhodes.. basgitaar.. en trumpet.. :):)
Mooie sferen met die FX en zweverige pad erachter ook. Erg dikke track :okdan:
 
Mooi

Mooi

Lekker hoor! Vind de drums net iets te 'overstuurd' (maar dat is smaak!) en zeker als improvisatie erg geslaagd!

RFB
 
Lekker hoor: sunday session op zaterdag indienen voor de contest... alsof je een Jupiter 8 een Akai S3200 wil laten nadoen... :S ;) succes!
 
Ik bedoelde het b-tje als vorm. Zo van: intro, A-tje, B-tje, bridge, einde... ;-)
 
Back
Top