Hoodbeats-Best I ever could [House]

Hoodbeats

Stamgast
Lid sinds
15 februari 2009
Berichten
127
Heey

Dit is tevens mijn meest recente productie.
Feedback is uiteraard altijd welcome :okdan:
 

Attachments

  • Best I ever could.mp3
    9,6 MB · Bekeken: 170
Dankjewel!!
 
Het is geen track die ik thuis snel zelf zou opzetten (maar daar heb je hem waarschijnlijk ook niet voor gemaakt ;)). Hij is lekker plat en ik kan me voorstellen dat je de vloer hiermee wel vol krijgt. Benieuwd hoe hij 3-4 bpm's sneller zou klinken.
 
haha dankjewel!!
 
@warehousegroove dankjewel! heb eens op je soundcloud gekeken en Cunt up the beat 2014 is echt geweldig!! haha tof man met ernie en bert. de patat was heerlijk trouwens hahah

@PWM ja tuurlijk dat kan! zonder smaken zou het een saaie boel worden denk ik
 
Zit goed in elkaar, goeie dansvloer plaat. Dat het mijn smaak niet is en dat een beetje 13 in een dozijn is kan de doelgroep waarschijnlijk weinig schelen ;)
 
zit inderdaad goed in elkaar maar het voldoet ook aan alle stereotype van tracks in dit genre
voorspelbare opbouw, riser, break etc maar zou het daarom wel goed doen daar waarvoor het bedoeld is.
wel een goede productie natuurlijk.
 
heren,

dank voor de feedback/
het was inderdaad de bedoeling om er een wat commerciëlere plaat van te maken.

even kort samengevat,ben ong een maand of 6/8 bezig met deze genre.
enorme kennis opgebouwd in de afgelopen 12 jaar.

mijn gehoor erg getraind en altijd de beste sound willen creëren.
ik ben erg onder de indruk van mijn gehoor,en dat is niet egoïstisch bedoeld maar als je echt een stel goed getrainde muzikale oren hebt dan ben je al een heel eind. het hebben van een equalizer op je gehoor.

na een aantal dagen later deze productie te hebben gehoort,hoor ik dat er een vervelende toon(over de hele mix) zit rond de 4000/5000 hz..

maar zodra ik dat wil weg equalizen dan klinkt het zeer slecht..
tips ?





tips over de mix is dus zeer welkom
 
heren,

dank voor de feedback/
het was inderdaad de bedoeling om er een wat commerciëlere plaat van te maken.

even kort samengevat,ben ong een maand of 6/8 bezig met deze genre.
enorme kennis opgebouwd in de afgelopen 12 jaar.

mijn gehoor erg getraind en altijd de beste sound willen creëren.
ik ben erg onder de indruk van mijn gehoor,en dat is niet egoïstisch bedoeld maar als je echt een stel goed getrainde muzikale oren hebt dan ben je al een heel eind. het hebben van een equalizer op je gehoor.

na een aantal dagen later deze productie te hebben gehoort,hoor ik dat er een vervelende toon(over de hele mix) zit rond de 4000/5000 hz..

maar zodra ik dat wil weg equalizen dan klinkt het zeer slecht..
tips ?





tips over de mix is dus zeer welkom
 
Ik vind dit soort muziek echt verschrikkelijk ;-) sorry hoor, gewoon kwa smaak dan...
Al moet ik zeggen dat hij wel beter is dan het gemiddelde van dit soort muziek dat ik ooit hoorde, al is dit nooit veel geweest aangezien ik mezelf er steeds voor behoede niet in zulke clubs verzeild te raken.
Af en toe gebeurde dit echter wel, wanneer ik toen zulke schijven hoorde ging ik me steeds aan de toog bezatten ;-)

Al bij al goede productie hoor, klinkt wat te clean naar mijn meniong en de stem mag iets luider!
 
Catchy trackje.. goeie mix.. knalt lekker. Lekkere fadings, risers, sounds e.d. :)
't Is zo'n track die ik in de auto zo voorbij hoor komen als ik bij het zoeken naar een andere zender per ongeluk ff op radio 548 terecht kom :D (dat zijn de laatste drie cijfers van mijn telefoonnummer).

't Is niet echt mijn smaak dus maar het klinkt wel erg dik allemaal. Zeker goed gedaan :mega:
 
hahaha oke dan

toff !dat er toch goed kritiek komt van producers en luisteraars die totaal niet van deze muziekgenre houden
 
oh,drukte perrongelijk op de knop,ik ga wat doen met de mix en zowel met de vocal. dank voor de reacties
 
Back
Top