PH - Crustacean

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.602
Locatie
Weesp
Mijn deelname van dit jaar: Crustacean.

Enjoy! :okdan:
 

Attachments

  • PH - Crustacean.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 147
Ja, deze herinner ik me nog van een paar maanden geleden. Zo'n prettige hypnotiserende wegdroomtrack. Ik vind hem nog steeds mooi! :).

Maar euh, had jij geen edit toegezegd?
 
Hey Dr! Dit is de edit, hoor je dat niet dan? :D
O.a. na 1 minuut zit er een breakje in met wat extra geluidjes. Ik heb nog wat geprobeerd met een extra snare, maar vond het zonder beter. Ook zitten er nog wat extra tweakjes in met de achtergrond geluiden, maar dat is allemaal vrij subtiel.
Bedankt voor het luisteren wederom!
 
Bedankt voor de toffe reacties!

FF een korte samenvatting waarmee het gemaakt is:
Bassline, lead en de achtergrond drone komen uit de SE Boomstar MS20 mini: basis loopje en veel achtergrond geluiden. Drums komen met name uit Tremor, extra snaretje en hihats uit BFD2. Verder nog wat kleine dingetjes uit Padshop en DarkEnergy. FX zijn de Boomstar, Malekko Ekko, Lexicon galm en standaard cubase plugins.
 
heel fraai, zit mooi in elkaar.
high on the shortlist
 
Tof hoor.. bij vlagen net iets te minimaal voor mij.. maar het heeft wel iets duisters met al die sferische geluidjes.. :)

Ik vraag me af of een subtiele edit aan de baslijn het nog niet net iets verder had kunnen uitdiepen qua harmonieën.. maar het is in al zijn eenvoud asis ook wel weer een beetje hypnotic idd.. 8~: Ik geloof dat dit wel lekker wegtript onder het genot van.....
 
Mooi gedaan! Maar.. Opeens is ie af, terwijl ik nog iets verwachte..
Vind vooral de basis erg fijn, met de achtergrond geluiden.
Thanks PWM!

heel fraai, zit mooi in elkaar.
high on the shortlist
Tof om te horen, dank je :okdan:

Tof hoor.. bij vlagen net iets te minimaal voor mij.. maar het heeft wel iets duisters met al die sferische geluidjes.. :)

Ik vraag me af of een subtiele edit aan de baslijn het nog niet net iets verder had kunnen uitdiepen qua harmonieën.. maar het is in al zijn eenvoud asis ook wel weer een beetje hypnotic idd.. 8~: Ik geloof dat dit wel lekker wegtript onder het genot van.....
Dank :). Er valt waarschijnlijk nog wel wat meer uit te halen, dat hoor ik vaker.... Het is nog steeds een diepe wens van mij wat meer muzikale ontwikkeling in m'n tracks te krijgen. Vaak blijft het toch een beetje bij een loopje van een paar maten die ik uitwerk tot een hele track. Bij dit nummer vond ik het op zich niet zo'n probleem, omdat de geluiden er omheen het aardig opvullen.
 
Proto! Gozer, vind al dat geknisper en de overall sfeer erg lekker. Hoe je subtiel overgaat op een andere sfeer, gewoon heerlijk!
Je staat bij mij op de shortlist voor veel punten! Misschien zelfs wel op nr 1!

Cheers mate.

Ens
 
Proto! Gozer, vind al dat geknisper en de overall sfeer erg lekker. Hoe je subtiel overgaat op een andere sfeer, gewoon heerlijk!
Je staat bij mij op de shortlist voor veel punten! Misschien zelfs wel op nr 1!

Cheers mate.

Ens
Wow, thanks man! :okdan:
 
Back
Top