Fouro3 - Synth Anthem 2014

mcdjan007

lid zonder grenzen
Lid sinds
24 juni 2008
Berichten
957
Locatie
Is een beetje krap aan het worden
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Eigenlijk niet heel veel tracks afgemaakt dit jaar, en dus besloten eens een heel ander nummer te maken, beetje oude school tijgerstijl.
Ben benieuwd:walker:
 

Attachments

  • Fouro3-synth anthem2014.mp3
    9,5 MB · Bekeken: 151
Goede opbouw, duurde een beetje lang voor mij en schrok toen ook een beetje van de trance zaag..

Succes!

Opbouw had idd korter gekund maar ging toch voor de langste opbouw ter wereld:peukie:, gevolg was dat uiteindelijk toch een beetje "los" moest gaan en kon weinig anders bedenken dan een oldskool trancezaag of gitaargeweld als climax. In ieder geval bedankt voor het luisteren en de reactie!
 
hmm ja heeft wel iets. Lange opbouw idd. Als de boel los gaat gebeurt er daarna niet zo heel veel interessants meer voor mijn gevoel.. beetje jammer, want er zit meer in denk ik
 
de eerste echte synthi track... een fijne.... maar opbouw duurt te lang ten opzichte vd totale lengte en de trancy lead vind ik ook niet de meest gelukkige keuze.
 
kijk in ieder geval duidelijke comments waar ik het nieuwe jaar iets mee kan doen, dit geeft duidelijk richting aan dat ik lekker trouw aan mijn eigen sound moet blijven. Wat bruikbare feedback betreft heb ik al prijs. Bedankt Van Lansberg, payt en rdilago!
 
Er zitten leuke elementen in, de eerste melodie vind ik wel lekker. Maar die omslag naar een trance sound is niet echt wat voor mij...
 
Mwah, ik vind het allemaal nog niet zo slecht voor wat betreft de step up naar meer trance achtige sound. Het had alleen wellicht iets meer impact gehad als de sounds wat zorgvuldiger gekozen/gemaakt waren, wat extra elementen waren toegevoegd om de omslag in te leiden (en te begeleiden) en als de mix wat meer aandacht had gehad. Nee, niet verkeerd :okdan:
 
Ik vond het ook wel meevallen met de opbouw.. maar er had in het tweede thema iets meer qua pads of nog meer dikke sounds kunnen zitten ter variatie..

Het wasbord (of iets wat er oplijkt) aan het eind) kan ik weer niet helemaal plaatsen trouwens.. kreeg er een beetje melig gevoel bij.. nie echt passend bij de dikke sound ofzo :D

De mix klonk wel oke trouwens :mega:
 
stem staat vooral te hard denk ik.

idd een gitaar had een betere keuze geweest dan de trance sound

maar op 3:45 vind ik het dan wel een leuke sound die er bij komt
 
Trance trance....is gewoon een lekker geluid.....had inderdaad wat harder erin mogen batsen, maar ik heb er met plezier naar geluisterd..
 
Back
Top