SB-SIX - Protagonist

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.146
Hierbij mijn inzending. Ik heb geprobeerd in deze track een verhaal te vertellen. Wat dat verhaal precies is bepaal je zelf natuurlijk.
Als tools heb ik een hoop elektron gebruikt (analog four, analog rytm, octatrack), een pulse 2, een strymon timeline en verder veel edits in ableton. Veel plezier en succes iedereen! :mega:
 

Attachments

  • SB-SIX - Protagonist.mp3
    9,6 MB · Bekeken: 120
Ik vind hem, euh.., ja euh... retecool. Prettig gebruik van akkoorden en ritmes. Misschien had je er nog een of andere vage vocal over het onstaan van moeder aarde in kunnen plempen :). Maar gewoon een goed stuk muziek met een heel prettige, consistente sfeer.
 
Strakke beats, heerlijke geluiden, fijne melodie. Nice! Alleen bass vind ik vooral door de vele filter edits te dominant. Zit verder goed in elkaar :).
 
Erg goed! Interessante en originele ritmes. Naarmate de track vordert, neemt de dramatiek toe. 8~
 
FANTASTICO! wat een prachtige opbouw. vind de bas juist heerlijk zo
mijn No1 op dit moment!!
 
Erg goed! Interessante en originele ritmes. Naarmate de track vordert, neemt de dramatiek toe. 8~
Thanks Akikaze, ja ben wel een beetje van de dramatiek :) lekker voor in de auto...

FANTASTICO! wat een prachtige opbouw. vind de bas juist heerlijk zo
mijn No1 op dit moment!!
Echt tof om te horen, dank je wel!! Hele eer om tussen de hele goeie inzendingen van dit jaar toch voor 1 iemand al nr 1 te zijn...

Juist, track is top, bass is the max!
Thanks, gelukkig toch nog een paar liefhebbers van bass :)
 
Dikke track.. Dik in orde.. :okdan: Erg lekkere sounds ook.. en ja.. fijne tools maakt Elektron idd :)

Vind de harmonieën @ 1:42 en 4:30.. ook erg intessant.. lekker deep :)
 
Back
Top