Politics in da House - At Your Service

oh stom. ja..ik ging er automatisch al tijden van uit dat je fotootje hier op het forum jij zelf was.

ik lijk ergens nogal op Wim T. maar nu even niet omdat ik me een tijdje niet geschoren heb ! :-)
 
Misschien ten overvloedigheid maar hier bijna compleet te be- her en der!

Niet ten overvloede, ik heb meteen de 1e aflevering opgezet. :okdan: Feest van herkenning, al die jingles. En ook die heerlijke stem van Cor Galis. Het is een groot gemis dat dit soort radio niet meer gemaakt wordt. Nog 2 klassiekers van weleer waarbij ik ook aan de radio gekluisterd zat: Rauhfaser en ook Walhalla Symfonie (beiden van de KRO). Die laatste staat ook bijna compleet online. Zeker voor synthliefhebbers een aanrader.

Ik heb een voorstel: we laten die hele Contest voor wat ie is en gaan met z'n allen ALLE afleveringen van Ronflonflon beluisteren. Ik ben al begonnen. :D
 
Laatst gewijzigd:
ik had/heb te weinig concentratievermogen om ronflonflon aan te kunnen, wordt er helemaal draaierig van. maar de algehele sfeer is wel prettig!

maar Sjef van Oekel en al die andere Wim T TV-dingen waren geweldig. toen was alles nog tijdsloos leuk!
 
Back
Top