MdY ft. Jacq van Bree - The Chase

Thanks voor het luisteren iedereen :halleluja

@warehouse, interessante combi, moet ik eens wat meer mee gaan doen :D
@hilltree, ken holy fuck wel ergens van... Ga eens wat opzoeken van ze...

Edit: lol, ik zie dat godspeed you black emperor en holy fuck Canadese bands zijn, misschien eens een tapie naar mijn familie in Canada sturen...
 
Over hitpotentie gesproken... Prachtige vocals in het intro hoor. Waar heb je die vandaan? Lekkere drums. Mooie combi van de Rhodes en de gitaren. Helemaal prima dit!
 
Netjes hoor, vind hem erg goed. Zelfs de vocals storen me niet. :)
Jammer alleen dat de biet niet echt knalt. Dat had ik wel verwacht, dat er een BOEM! moment aankwam. Die mis ik een beetje. Later als de beat dan wat stabieler word blijft ie een beetje lafjes (dat klinkt veel negatiever dan ik bedoel).
 
Bedankt voor de comments PWM! Je slaat de spijker wel een beetje op zijn kop. Heb een beetje zitten stoeien met de opbouw. Vond dit uiteindelijk wel gaaf, maar ik ben het wel een beetje met je eens dat er geen knalmoment in zit.

Dokter, bedankt voor het luisteren! Moest even denken waar ik die vocalen vandaan had maar volgens mij van een site genaamd looperman ofzoiets. Het gros wat daarop staat is echt crap, maar soms zitten er pareltjes tussen...
 
Bedankt voor de comments PWM! Je slaat de spijker wel een beetje op zijn kop. Heb een beetje zitten stoeien met de opbouw. Vond dit uiteindelijk wel gaaf, maar ik ben het wel een beetje met je eens dat er geen knalmoment in zit.

Ik vind het een van de moeilijkere dingen, zo'n (prodigy achtige) Bam! (Smack my bitch up!)
Heb er met plezier voor een tweede keer naar geluisterd. Dat dan weer wel! :)
 
prima track, een wat vettere bas om de groove te ondersteunen zo het misschien wat meer energie geven. ik zat eigenlijk te wachten op een moment dat er meer body in kwam. Maar ik heb hem wel genoteerd om later nog eens te luisteren als ik mijn punten ga geven. Dus wie weet.
 
Prima sfeertje.. :mega: mooie vocals idd..

Ik had ook iets meer power verwacht in de drumtrack.. en sowieso iets meer van 'n (sub)baslijn erbij.. maar dat zijn details natuurlijk. :)
Misschien staat de Rhodes, zo nu en dan ook iets te hard tov van de rest (die overigens te gek klinkt).. Maar lekkere track verder :mega:
 
Super maar het zou wat meer mogen knallen. Helaas komen er ook van die general midi drums in. Als die wat vetter waren geweest krijg je een heel ander (m.i. beter) nummer.
Toch Top!
 
Bedankt iedereen voor het luisteren en de input!

Cream, general midi drums... Mmm bijzonder. Zal het volgende keer minder strak trekken dan, heb het eigenhandig ingedrumt (wel met een elektronische kit) daarna dus te perfect gemaakt....

Over het algemeen lees ik dus dat de track wat vetheid mist. Ik ben geen afmixwonder, ik doe dat dus niet echt. Ik maak alles op gevoel en als ik vind dat het leuk/mooi klinkt dan vind ik hem af. Maar ben het wel eens dat het allemaal wat beter kan. Misschien moet ik eens duiken in het fenomeen compressors enzo... Het is ook zo dat muziek maken mij zoveel lol geeft dat de rest een beetje bijzaak is...

Maar ontzettend bedankt, vind het echt serieus heel tof dat jullie mijn knutseltje waarderen!
 
ben het met de meeste feedback wel eens maar dat doet niet onder voor wat voor sfeer je weet neer te zetten, wauw wat een track. Met plezier naar geluisterd. :)
 
Het is ook zo dat muziek maken mij zoveel lol geeft dat de rest een beetje bijzaak is...

Herkenbaar ! Het afmixen e.d. is ook totaal ander werk dan lekker creatief met muziek bezig zijn. De belangrijkste vraag hierin is: voor wie doe je het ? Voor jezelf of voor anderen ? Soms kan ik uren jammen, heb plezier, en ik bewaar daar dan niets van.
 
Klinkt goed! Mooie opbouw, alleen had het wel wat duidelijker ergens naartoe gemogen. Ik zit een beetje te wachten tot er iets komt waar het allemaal op aanstuurt, maar dat komt dan niet.
 
Back
Top