HAPPY ELF - YOUNG PEOPLE

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
Deze track is bijna helemaal opgenomen met een MONOTRON. Toen dacht ik ook maar een beetje MELLOTRON er tussen te spelen. Een beetje een duistere track voor een happy elf, maar ach, ik heb ook zo mijn buien.
 

Attachments

  • YOUNG PEOPLE masterd.mp3
    6,3 MB · Bekeken: 170
Meer van dit!
Erg fijne plaat, orgineel.
Ook klinkt het erg fijn voor de oren: goed gemixed/masterd. Dat hoor je.
 
hee leuk al die verschillende reacties. Ik vind het belangrijk dat muziek iets teweeg brengt. Er is teveel middle of the road, lekkere groovy, niks aan de hand muziek. Natuurlijk moet die er ook zijn maar ik wil luisteraars graag verrassen. Kids van 8 a 9 beginnen meteen te stuiteren en swingen als ze dit nummer horen en pubers , die al wat romantische gevoelens beginnen te krijgen vinden dit nummer al weer veel te heftig. Muziek is er gewoon voor iedere vorm van gemoedstoestand en deze is er voor een energieke, adrenalinevolle bui.
 
Mag van mij wel twee keer zo snel. Mellotronstuk past goed. Leuke track waar nog meer is uit te halen.
 
Ik vind vooral de combi met de vocals erg goed geslaagd.

Ik vind dit al release-worthy.
 
Laatst gewijzigd:
Past perfect bij Hilltree z'n avatar.. lol

Ik heb er van genoten. Lekekr origineel.. wie maakt dit soort dingen nog nowadays :) Deed me ook een beetje aan Goldfrapp anno 2005 denken.
 
Nee, sorry totaal niet mijn ding. te schreeuwerig en weinig dynamiek, de loudness war is nog niet voorbij helaas
maar wel goed voor de diversiteit aan inzendingen.
 
Vette hooks uit die monotron :mega: 'k Heb 'n tijdje terug ook iets met 'n paar Volca's proberen te maken.. maar wow wat een dikke track dit. Respect!! :halleluja
 
Back
Top