Geomatic - Oblique

lekker sferisch trekje:)

Lekker bolvormig trackje inderdaad ;).

Ik vind je percussie heel prettig, geeft een zekere drive. Vanaf 1:50 moest ik heel sterk aan Massive Attack denken, lekker Bristol :). Mooi ook hoe je die suspense creëert, door je akkoorden en de opbouw. Misschien had je nog een wisseling der akkoorden/modulatie kunnen overwegen ergens aan het eind van de track (iets meer dan die ene maat die ik heb gehoord). Maar dit is gewoon een uitstekende track!
 
Ben ieder jaar weer benieuwd waar je mee komt. Ben echt fan van jou tracks, deze is ook weer zo fantastisch! Zit erg goed in elkaar. Je pakt die duistere sfeer meteen vanaf de eerste noot, Top gedaan!
 
weer zo'n inzending die heel lekker loopt. Wordt het geen tijd voor een jaarlijk synthforum contest verzamel cd dubbelaar.
 
Dank u allemaal.

Zat ook al op je inzending te wachten.. Lekker, lekker weer! Zit allemaal super strak in elkaar.

Vind het niet je mooiste nummer, raak na een tijdje mijn concentratie kwijt. En dan is ie opeens af terwijl ik nog iets verwacht.. Een dikke sync lead of zo.
Thanx PWM,
Misschien in "Oblique" remixed krijgt deze track een toevoeging.
 
Sterke inzending. Boordevolle track zonder dat een moment te veel wordt. Ik vind het erg knap hoe je een track met zoveel details en geluiden zo passend krijgt. Je blijft luisteren naar de subtiele varaties en nieuwe geluiden. De sfeer is mooi, het zou een sterke soundtrack zijn. Toppie!
 
Klinkt goed. Doet me vooral denken aan het soort muziek dat je nogal eens hoort bij selectiemenu's in games. Niet iets wat je op straat loopt te fluiten, maar klinkt wel prettig met een fijne groove.
 
Inderdaad een hele sterke track, komt hoog op mijn lijst
 
Back
Top