j.baars - Black Kid Crying

Goeie uiteenlopende inzendingen weer dit jaar. Ook dit is wel errugh lekker. rond de 1:38 schrok ik wel even maar dat mag de pret niet drukken.
 
Inderdaad, de eerste associatie die had bij het begin van het nummer was : Zappa-esqeu' :)

Ik vin't leuk: )
 
Obscuur, met een lekker zeurderig stemmetje en levensechte drums. Weer eens wat anders...
 
lol.. Mijn eerste gedachte: J.Baars shreds!

Dit is waarschijnlijk hoe het klinkt als Stephen Hawkins een plaat maakt.

Maar toch, het zit wel goed in elkaar, en heb er met plezier naar geluisterd :). Het klinkt alsof alles live gespeeld wordt, en dat hoor ik toch het liefst denk ik.
 
grappig, maar niet mijn ding, vind het niet goed klinken, vocals zijn slecht hoorbaar, klinkt als een garage opname, of is dat juist de grap ;-) synth gehalte ook matig.
 
Yes.. ik zit lekker in mijn luisterstoel met een lekker biertje en een lekkere track :mega:
Je moet dit vaker horen om het te begrijpen denk ik.. ;) Ik vind em zeer oke :mega:
 
De titel maakte het helaas niet aantrekkelijk voor mij om naar uw muziek te gaan luisteren... :-S
 
haha ik zat te twijfelen maar na het gitaarsolootje begreep 'em
hzgoed!
 
Laatst gewijzigd:
Luister em weer es... :) Wil er wel een keer een baslijn op proberen.. heb sinds kort weer een viersnaren monster :mega:

Die break/brug in het midden blijft trouwens schikken maar dat was natuurlijk ook de bedoeling :)
 
Back
Top