121-Zero Artificial Frequencies

Ik vind het goed, al zijn de drums voor deze stijl gewoon te clean. Daardoor is je track naar mijn persoonlijke smaak onvolledig.

Volgende keer weer een wat meer dirty track in elkaar flansen, altijd moeilijk om voor iedereen de juiste balans te vinden natuurlijk maar natuurlijk :okdan: dat je het ondanks te te cleane drums goed vindt :W
 
waarom doet me jouw inzending aan Jeany van Falco denken???
 
Lol ik dacht even dat mijn philips wake up light afging, daar zitten ook vogelgeluiden in en die lijken erg op wat in jouw track zit :D

Je zet een leuke sfeer neer, compliment voor de alternatieve stijl. Helaas is het niet mijn ding, ik mis iets herkenbaars of swingends.
 
Het mag mij allemaal wat donkerder. Wat mij betreft liever de dark ambient dus. Toch is het wel een redelijk sfeervolle track met interessante drums, maar het mag wel wat spannender, want de hele track is redelijk goed maar komt nergens echt tot een hoogtepunt.
 
Nah, Mike en Scrape, doe ik een keer iets wat niet zo gek is maar zich toch iets meer (iets) richting het wat normalere (door de Bob Ross kleurplaatclub goedgekeurd) begeeft qua vage componeer meuk dan klinkt het weer te laf :engel:

Patturik: idd een Merel, in het voorjaar veelvuldig hier aanwezig (woon tegen een natuurgebied aan met veel bomen) :halleluja

Voor zij dit dit nog niet wisten :D Ik heb geprobeerd een contrast te vinden (een plaat met een verhaal dus) en het staat ook ergens beschreven :W

Zie ook dat er (en daar ben ik natuurlijk heel blij mee) al flink gestemd is op deze (vage) inZENding.
 
ik had er nog een dikke chordsound brass in proberen te zetten of iets van die orde.
heb het idee dat de sounds ietsjes harder mogen, ze klinken net wat te ver weg.
maar damn, die 808 .. heel dik en een mooie experimentele track plus mijn stem in de pocket!
 
Zeer goede track met een geheel eigen stijl in werkelijk top kwaliteit!
Deze track neemt je mee naar een plaats waar er geen goed of fout, zwart of wit bestaat, waar je eens dieper over de dingen na kunt denken. Highly Intelligent track met tal van technisch hoogstaande details. gaat niet vervelen om nog eens naar te luisteren.. en nog eens.. :)
 
Wow, en dan kijk ik even niet en dan staan er oa weer een aantal mooie berichtjes bij :okdan:

Dank je Ammer voor je reactie.... heb vandaag eindelijk een andere koptelefoon binnen en ik hoor het verschil (hoop nu ook ietssiepietsie beter (bijna)af te mixen) :W

RFB :okdan: Doet me goed, echt waar :kroon: en een goede motivatie om dit nog heel lang met veel plezier te blijven doen, Top en bedankt :okdan:

Arte: eh, ja...... poëtisch haast :okdan: De verhaallijn neem je goed waar, of het een hoogstaand intelligente details bevat is aan de luisteraar natuurlijk :kroon:

Bedankt voor jullie votes en reacties :halleluja :halleluja :halleluja
 
heerlijke 808 bas en wat een diepgaande samples en dan die vogeltjes er door heen hahahahah ik vind het echt geweldig, zeker mijn stem !
 
Mooie track, toch ook wel knap gemixt. Er zou wel een baslijntje in hebben gepast, maar ik mis het ook weer niet echt. Maar relaxed hoor, ik ga hem nog eens een keertje luisteren. :okdan:
 
erg lekker.
klopt het dat het onmogelijk is om op het plusje te klikken (zie 'score' rechtsbovenin) ?

ps. dit is geen truc om jullie op WAREHOUSEGROOVE te laten voten lol :)
 
dankjewel Dr van Lansberg, ik heb extra hard op de stemknop gedrukt :)
De track is het zeker waard.
 
Back
Top