121-Zero Artificial Frequencies

WoW! oa. Cabaret Voltaire / Sandoz / Warp records, nee dit is geen klein compliment maar een eer.
Dank je wel voor het luisteren en je (most friendly) feedback :okdan:
 
Ja lekker ambient. Ik heb er toch gefascineerd naar zitten luisteren, en da's een goed teken denk ik he. Gezellig mereltje op de achtergrond ;)

Is het een echte 808?
 
Ha die Payt :) Merels zetten echt wel hele mooie keeltjes op, altijd van geniet en dus ook een plaatsje moesten krijgen in dit forum ;) Sommige Merels zien er ook nog eens vrouwelijk uit :D maar dat is een ander verhaal :)

Ben blij dat je er gefascineerd naar heb kunnen luisteren (of naar geluisterd heb) :okdan:
Of het een echte 808 is? dat kan/of niet, wat denk je? moeilijk, moeilijk :)
 
2 berichtjes van mijn voormalige vrolijke zuiderburen :okdan:
BySenses, dank je wel, ik heb het los gelaten dus nu gaat het zijn eigen weg :)
RFB, Leuk om te horen, of het hoog gaat eindigen weet ik niet aangezien het niet de meest makkelijke vorm van muziek is. IIG bedankt voor je voorlopige prognose :)
 
"Edit" mijn buurvrouw fluisterde mij net in dat "Kockengen" geen zuiderbuur was :) (ook al woonde ik voorheen in Noord Holland)
Ik hoop dat het mij vergeven is RFB :D
Dr. van L uit A bedankt voor de mail en de tip om een kop koffie te drinken :koffie:

:D :D :D
 
Bij vlagen een leuke track. Ik hou wel van minimalistische ambient, maar toch vind ik deze wel wat te leeg...
 
Ik vind em qua mix erg lekker maar de opbouw is net iets te lang voor mij en had nog iets voller gemogen misschien..
Wel lekkere subtiele details.. de fx sounds e.d. alsmede de vocals zitten er lekker getimed in. :mega:

Had em gisteren ook al geluisterd en vond het toen ook een beetje te minimaal ook maar misschien moet ik em nog een paar keer horen ook. :)
 
Zakmes aka pocketknife :)
Heb ik een keer speciaal niet een meteen in your face track gemaakt ... zucht :D

De eerder genoemde "19" edit zal wel meer jouw ding zijn (zal even kijken of ik deze kan/zal afmaken en dan gaat die in de meeldoos)

Tip van mij, lekker veel luisteren :D Volgend jaar maar een Snert en Berny mix maken :engel:
 
Vind em zeker niet verkeerd.. De pads of harmonische chemie die ontstaat @2:05 vind ik ontzettend tof.. had misschien iets eerder mogen komen van mij.. en meer van dit soort hoogtepuntjes..
Misschien luister ik ook anders dan de gemiddelde luisteraar.. :D anyhow I'm listening now :)
 
Vind em zeker niet verkeerd.. De pads of harmonische chemie die ontstaat @2:05 vind ik ontzettend tof.. had misschien iets eerder mogen komen van mij.. en meer van dit soort hoogtepuntjes..
Misschien luister ik ook anders dan de gemiddelde luisteraar.. :D anyhow I'm listening now :)

Ok een kleine uitleg ;) Nu is mijn Nederlands denken soms een beetje roestig dus probeer het as best as I can:

Het nummer gaat over contrasten, het verhaal in de tekst verteld je in feiten een heleboel, binaire vs chaos, het opknippen van materie maar ook het opknippen van muziek die meerdere mogelijkheden geeft (de strakke code van muziek wordt dus door middel van binaire technologie chaos) Het contrast van de verteller van het verhaal en de man die over consumer products iets zegt.
De elektronische blieps/pulsen vs de vogels waarin de vogels (de niet elektronische factor) in feite meer chaos creëren op het oor dan de elektronische pulsen doen, echter vertellen de vogels een verhaal (dat een contradictie zou kunnen zijn) De leegte en het steriele aan het begin vs de warmte en het verhaal dat in 2.05 samenkomt waarbij alles tegenstrijdig toch 1 geheel gaat vormen.

Is allemaal niet zo zweverig als dat het klinkt maar heeft een hoger dan normaal nerd gehalte :engel:
 
Back
Top