Motabeatz - Carrot

lekkere track volle mix. maar inderdaad er mag wel iets meer variatie in de track komen.
vooral op het laatste stukje.

succes.
 
Best geinig. Ik verlang op een gegeven moment wel naar iets meer variatie in met name de toetersample die je hebt gebruikt. Mag ik vragen waar die vandaan komt?

Thanks, ja de sample komt uit dit filmpje: http://youtu.be/BISrGwN-yH4

Ja normaal maak ik meer hiphop beats, dus was dit meer een probeersel. Thanks voor de tips
 
Alle tracks geluisterd en ik beweer dat dit de track is met de meeste hitpotentie, echt by far zelfs!
Smaken verschillen, en andere producties zijn ook zeker goed. Maar dit wil een mens horen op de radio.
Ik vind het echt een lekkere track, well done!
 
Nou, niet mijn stijl, maar inderdaad, op de radio zou dit het prima doen denk ik ... well done !
 
Als ik naar stijl ga kijken is mijn smaak....... (techno)
Roonan - Lucent dream
MonoTron_NL - Time Implosion (heerlijk plaatje)
phochos - Heat

Dr van Lansberg - Coffee at Angelique's vind ik werkelijk een wonderschone productie.
121 Zero is duidelijk van iemand die ieder geluidje perfect weet te plaatsen en een zeer goede mix kan afleveren.

Bij Kick Loose is de artiestennaam Space Chicken perfect gekozen. Ik vind het niks, maar bracht wel een lach. (Niet onbelangrijk)

Lush Piano is in mijn ogen niet af helaas.
Autumn zit goed in elkaar maar mist echt teveel bass en "spectral mixing" (Kudo's for Lansberg, 121 zero, Dzabownia Project - Laternik, Roonan en phochos - Heat, die klinken allen gewoon goed)

Maarrrrr..... met 21 jaar DJ ervaring (nee niet alleen op de zolderkamer) is Motabeatz de man in mijn ogen. Pakkende zomerplaat die je in de disco en op de radio kunt draaien. Gooi hem maar op "maak het of kraak het" en deze komt er dik door. Dit noem ik dus gewoon talent en oor voor publieke opinie, zeer slimme plaat.
Iedere DJ zal het hier mee eens zijn.
 
Wow! springt er wat mij betreft uit in kwaliteit van mix. heeft radiopotentie
shortlist!
 
Klinkt lekker.. goeie productie en mix.. :mega:
Leuke, maar vooral catchy elementen ook. Die gechopte vocal en die wortel :D.. (hehehe) die geven zo'n track toch weer iets extra's waardoor het net iets meer blijft hangen..

Toch had ik verderop wel het gevoel dat het een beetje een herhaling was.. het al eerder gespeelde melodietje van de carrot, inclusief het inhouden.. dat haalt de spontaniteit er dan net weer een beetje uit..
Maar de track staat wel als een huis.. erg oke dus :)
 
Back
Top