Roonan - Lucent dream

hele fijne track, mooie sounds
mijn shortlist raakt nu wel erg vol zo langzamerhand :-)
niveau is weer erg hoog dit jaar
 
Zit ik hier op eerste kerstdag dag, eenzaam en alleen weg te spacen naar een strand op Ibiza........
Het was wel even lekker.. alleen weer terug komen in de realiteit was toch minder.. alweer geen witte kerst.
mja.. even slikken en weer doorgaan... (dat zijn M. Borsato's woorden dus he!).. hehe :D

Vind de lead die vanaf 1:00 en tot de break te horen is een beetje gaan vervelen.. beetje te droog voor mijn gevoel alhoewel er best veel reverb op zit..
De rest vind ik wel lekker.. misschien iets teveel fx afentoe.. maar wel een dikke mix en de sfeer is erg goed natuurlijk :mega:
 
Zit ik hier op eerste kerstdag dag, eenzaam en alleen weg te spacen naar een strand op Ibiza........
Het was wel even lekker.. alleen weer terug komen in de realiteit was toch minder.. alweer geen witte kerst.
mja.. even slikken en weer doorgaan... (dat zijn M. Borsato's woorden dus he!).. hehe :D

Vind de lead die vanaf 1:00 en tot de break te horen is een beetje gaan vervelen.. beetje te droog voor mijn gevoel alhoewel er best veel reverb op zit..
De rest vind ik wel lekker.. misschien iets teveel fx afentoe.. maar wel een dikke mix en de sfeer is erg goed natuurlijk :mega:


Dank voor de feedback en desondanks een fijne kerst toegewenst!
 
Hoi Roonan,

Zo rond de 4 min wordt deze track wel heel vet. :okdan:
Voordeel van met Ableton Live werken is dat
arrangementen al snel ingewikkeld worden
zeker als je veel kan afwisselen.
Dat van die accoorden keuze is prima ben zelf eigenlijk ook mineur fan als ik het goed zeg.
Succes met deze 'club' track!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Hoi Roonan,

Zo rond de 4 min wordt deze track wel heel vet. :okdan:
Voordeel van met Ableton Live werken is dat
arrangementen al snel ingewikkeld worden
zeker als je veel kan afwisselen.
Dat van die accoorden keuze is prima ben zelf eigenlijk ook mineur fan als ik het goed zeg.
Succes met deze 'club' track!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Dank voor het compliment :halleluja
 
Back
Top