Dr van Lansberg - Coffee at Angelique's

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Waarde luisteraar,

Toen ik deze track maakte in juli, was het nog een ode aan Café Angelique waar ik tijdens een vakantie de ochtenden begon met twee dubbele cappucino's en twee muffins. Alles is echter vergankelijk en Angelique is inmiddels niets meer dan een mooie herinnering. Ze is vertrokken naar een betere plek... (5 minuten verderop, zelfde straat ;)).

Anyway, de gitaar is ingespeeld door mijn grote vriend Franco Quadroni. De sax komt van Slap Johnson (die de file heeft aangeleverd op 11.025 kHz, sorry, ik hoop dat het u niet teveel zal storen). De rest komt vanzelfsprekend van ondergetekende.

Weesch gegroet.
 

Attachments

  • Dr van Lansberg - Coffee at Angelique's.mp3
    9,8 MB · Bekeken: 188
:koffie: :koffie: :koffie:

Was je volgens mij al een tijdje geleden mee aan het koffiedrinken als ik het goed heb.

Dr. Bob von Loungebergh :) Leuke track, wederom weer in de fameuze Bob way gemaakt en ligt (hoort) goed in het gehoor..... wordt persoonlijk alleen een heel klein beetje nerveus van de drums (de cut is een beetje raar imo) maar dat mag de pret (van twee muffins niet drukken) :W

Heel veel succes :koffie:
 
:koffie:

Was je volgens mij al een tijdje geleden mee aan het koffiedrinken als ik het goed heb.

Dr. Bob von Loungebergh :) Leuke track, wederom weer in de fameuze Bob way gemaakt en ligt (hoort) goed in het gehoor..... wordt persoonlijk alleen een heel klein beetje nerveus van de drums (de cut is een beetje raar imo) maar dat mag de pret (van twee muffins niet drukken) :W

Heel veel succes :koffie:

Dank Daniël! Wauw, een eigen stijl, wie had dat 3,5 jaar geleden kunnen bevroeden? :D. Dat je er nerveus van wordt is natuurlijk weer een beetje jammer. Op onze leeftijd zouden we alleen nog muziek moeten maken waar je rustig van wordt ;). Ik heb onder het genot van een bakkie nog even nagedacht over wat je zou kunnen bedoelen met een rare cut. Ik ben daar (althans in de context van deze track) nog niet helemaal uit. Help me eens op weg.

klinkt fantastisch.

Thanks Ed! Die steek ik in mijn zak :okdan:.

Oei, saxofoon. Daar heb ik me toch een partijtje moeite mee :)

Zit allemaal prima in elkaar, net echt! Word alleen erg zenuwachtig van het 'soort' muziek..

Tja, die sax... Toen ik de track postte ergens midden dit jaar, kreeg ik al feedback op de kwaliteit van de sound. Toen weigerde ik het te horen, maar inmiddels ben ik zover dat het mij toch echt wel opvalt. En "net echt"? Het is ook echt! ;)

Net als bij Daniël, jammer (en voor mij ook onverwacht) dat je er zenuwachtig van wordt. Da's nou net niet helemaal de bedoeling bij lounge-achtige tracks. Nou ja, het kan niet altijd feest zijn.

Dank voor het luisteren en je feedback PWM!
 
" ik kom zo doctor van Lansberg, is het ok als ik nog even in de wachtkamer met uw assistente blijf tot dit nummer is afgelopen". Lekker saxy nummer en een strakke sound. succes!
 
Tja, die sax... Toen ik de track postte ergens midden dit jaar, kreeg ik al feedback op de kwaliteit van de sound. Toen weigerde ik het te horen, maar inmiddels ben ik zover dat het mij toch echt wel opvalt. En "net echt"? Het is ook echt! ;)

Net als bij Daniël, jammer (en voor mij ook onverwacht) dat je er zenuwachtig van wordt. Da's nou net niet helemaal de bedoeling bij lounge-achtige tracks. Nou ja, het kan niet altijd feest zijn.

Het gaat voor mij helemaal niet over de kwaliteit van het opgenomen geluid, ik ken maar heel weinig nummers waar ik sax mooi in vind. Hou echt niet van dat geluid..

Uiteraard is het echt! Dat zeg ik juist omdat het nog 'echter' klinkt dan mijn eigen werkjes.

Dat zenuwachtig komt voornamelijk door het ritme, alhoewel interessant om naar te luisteren, moeilijk om in weg te dromen. En juist het wegdromen is wat ik zo fijn vind aan muziek. Alles vergeten, helemaal jezelf kwijt raken in geluid.
Ach, smaak.. :)
 
Ik vind de synthgeluidjes wel tof :) Succes!

Dank! Jij ook als jee meedoet :).

" ik kom zo doctor van Lansberg, is het ok als ik nog even in de wachtkamer met uw assistente blijf tot dit nummer is afgelopen". Lekker saxy nummer en een strakke sound. succes!

:D Dank voor je feedback! En jij ook succes (heb je inzending nog niet gezien, maar komt strals vast wel voorbij.
 
Het gaat voor mij helemaal niet over de kwaliteit van het opgenomen geluid, ik ken maar heel weinig nummers waar ik sax mooi in vind. Hou echt niet van dat geluid..

Uiteraard is het echt! Dat zeg ik juist omdat het nog 'echter' klinkt dan mijn eigen werkjes.

Dat zenuwachtig komt voornamelijk door het ritme, alhoewel interessant om naar te luisteren, moeilijk om in weg te dromen. En juist het wegdromen is wat ik zo fijn vind aan muziek. Alles vergeten, helemaal jezelf kwijt raken in geluid.
Ach, smaak.. :)

Ik ken maar weinig mensen die sax niet mooi vinden. Ach, smaak inderdaad :).

Ik snap ook wel wat je bedoelt met het wegdromen. Ik heb ook wel een aantal tracks gemaakt afgelopen jaar waar dat gelukkig wel heel goed lukt. Maar deze vind ik gewoon beter :).
 
Heel erg tof :) ( zoals ik al eens had gemeld :) ) ik zou me inderdaad nog wel eens aan de drums willen wagen... dat is het enige war ik aanmerkingen op heb, te weinig swing in mijn oren.. maar das echt alles hoor !
 
Back
Top