PWM - Autumn's Sunday Afternoon

Mooie dromerige melodie met fijne geluiden. Lekker! Die droge drums zijn wel ok, maar begint op een gegeven moment wel een beetje te vervelen. De mix is heel dunnetjes en mist laag. Met een warmere, strakkere mix kun je hier veel meer uit halen!
 
Thanks Proto!

Ja, te weinig bas.. Het is zo. Het probleem zit hem, denk ik in dat ik alles met een Beyerdynamic DT-990 kopteleffon doe. (niet ideaal weet ik)
Deze geeft zoveel bas weer dat het overal te veel is behalve hier. Ik had het er bij deze track eens flink uitgehaald omdat het anders weer zo modderig word..
Ach ja. Next! En dan proberen we het weer eens op een andere manier. :)
 
Beste track tot nu toe naar mijn smaak en dat komt doordat de muziek het dichtst bij mijn stijl staat. Logisch als je je door de herfst laat inspireren. ;) Jammer dat de muziek als een nachtkaars uitgaat. Misschien kwam die mooie vrouw op dat moment langs en dan is het zeer begrijpelijk.
 
Nice, maar hij klinkt een beetje als zo'n in de wacht telefoon muziekje door mn koptelefoon. Ik mis wat laag, maar dat kan persoonlijk zijn.

[edit] Ik lees net je reactie dat je op een beyerdynamic dt990 afmixt. Ik mix op een DT770 af maar heb hier geen last van. Misschien even wennen?
 
Ik mis qua mix een hoeveelheid sub voor mijn gevoel en da's best jammer.. want dat had er nog meer uitgehaald kunnen worden qua diepgang.

Maar.. mooie sounds.. mooie melodieën :mega: De sfeer is erg oke..
Drums vond ik ook wel lekker.. de algehele hoeveelheid reverb is slechts een keuze en die spreekt mij dan wel weer aan :)
 
Sorry.. had dat net weer niet in de reeds geplaatste comments gelezen :D.. probeer alles toch zelf waar te nemen.. :) maar dat laag is een detail wat toch stukken makkelijker op te lossen is (zo werd mij ergens laatst verteld :))
 
Mooi nummer hoor. Ik hou wel van dat soort pauzes / stiltes zoals die aan het begin en in het midden. Ook de 'hook' is pakkend en blijft in je hoofd hangen, zeker na een paar keer luisteren.

Alleen de drum en de bas....... OK OK we houden erover op! :)
 
Ik vond korte break in het midden echt goed gedaan. Maakt het nummer 1 geheel. Wel wat melangolisch, maar dat hoort bij de herst ;) De timing in de beat overgangen vind ik ook interessant.
 
mooi hoor, beetje aan rommelen nog en klaar. wat ik ook erg mooi vind
zijn die strepen aan 't eind als je je ogen dicht doet.
 
Hoi PWM,

Erg mooi thema wat accoorden/melodieen betreft.
Doet me denken aan een track van Sabresonic
(die track met die gong/bellen).
Zeker iets voor een spannende documentaire/film.
Combinatie van geluiden met het thema spreekt erg aan.
Succes!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Back
Top