phochos - Heat

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.055
Locatie
Den Haag
Mijn nummer Heat van Work Out van Phochos.
 

Attachments

  • Heat.MP3
    6,8 MB · Bekeken: 148
Ik ben gek op dit soort akkoorddingetjes. Structuur had naar mijn smaak wat spannender gekund en de track lijkt wel behoorlijk hard te zijn afgemixed (of ligt dat aan mij?). Mooi hoe de hoeveelheid energie van de track subtiel steeds groter wordt.

Hoe heb je de track gemaakt?
 
Zo, dit zit allemaal prima in elkaar zeg. Vind het wel, zoals hierboven al vermeld, wat hard en kil (niet echt het woord wat ik zoek) gemixt.
Ook jammer dat de biet een beetje verdwaald in de mix, die had van mij best wat duidelijker gemogen. Vet klinkt die, samen met dat bassige dingetje.

Ik zou uit mijn plaat gaan in de club maar het niet snel thuis op zetten. Nou ja, één keer dan.. ;)
 
Ik ben begonnen met het inspelen van de drums en sequencerpartijen via mijn Magix Studio pakket en vervolgens op USB stick gezet en deze in mijn tweede mixer gestoken. Vervolgens heb ik de andere partijen samen met de al opgenomen drum- en sequencerpartijen opgenomen op mijn Boss BR900CD digitale multitracker. Hierna een cd-rom gebrand en verder de mix op het Magix programma afgemixed. Wellicht inderdaad daardoor iets te hard uitgemixed, maar ja, ben er zelf nog steeds tevreden over op deze manier van werken, dat doe ik nu al een paar jaar zo.
 
Ome Phochos op dreef,mis nog iets om het helemaal af te maken (persoonlijk) doet me ergens aan een oude track denken (rond 2000) van een niet zo onbekende producer (waar ik dus even niet op de naam van kom) :)

Mooie inzending van je.
 
Nee, ik vind het niet zo spannend. Het gaat nergens heen, het heeft geen fijne hook.. nope.

Sorry phochos.
 
Ha ha, jij blijft gewoon onverstoorbaar doen wat je leuk vindt. Daar heb ik bewondering voor. Ik vind het een leuke dancetrack voor in de club. Daar maakt het niet uit dat er weinig afwisseling in zit.
 
Interessant die chords en chemie tussen de harmonieën.. en hoe het de track door evalueert :mega:..

Knalt lekker.. al had het kickje iets dieper gemogen van mij.. tenminste de rest is lekker trippy en dan verlang ik toch een beetje meer oempfh in de (sub) kick.. en een clapje op de 3 afentoe :)

Die grote terts die het op een gegeven moment krijgt is wel een mooie happy end variatie.. maar 'k had het persoonlijk mooier gevonden als ie in de mineur toonsoort was blijven hangen..
Maar eh.. erg mooi geproduceerd verder :mega:
 
lekker, zitten leuke laagjes in om je aandacht aan over te geven...
 
Back
Top