silverspring: the kiriliev protocol: 7th dive

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)
een filmisch stukje met enkele namaak akoestische instrumenten geleverd door de mensen van Halion, ook prologue en Alchemy werden bij deze gelegenheid misbruikt.
het moet een volledige cyclus worden. hier gaat het over de zevende zoektocht naar een gezonken duikboot, die op het einde eindelijk in zicht komt

Tja niet af:( , maar ik wou toch meedoen, dus inzenden die hap!
 

Attachments

  • the kiriliev protocol 7th dive.mp3
    7,2 MB · Bekeken: 130
Ja erg sfeervol idd.. Ik vond het een stem waard :)
 
bedankt voor de stemmen allemaal!
ik ga deze track zeker nog verder afwerken, samen met de rest van de cyclus natuurlijk. Aan die cyclus zal ik nog wel een kluif hebben. 8~
 
nog maar 42 beluisteringen van mijn trackje (en dan heb ik hem zelf nog drie keer beluisterd ;-)) , dat is ruim minder dan het aantal deelnemers!
daarom een warme oproep: beluister deze track even én vergeet ook de andere weinig beluisterde stukjes niet. ik heb even een top 10 gemaakt:
mv30: 42
mcdjan007: 61
alan: 62
klankman: 69
hofmeister: 70
rfb: 72
tinyloops: 76
rhodes: 77
stephen: 80
rd productions:82
op 11,12en dertien vermeld ik nog pjoris en stupide met 83 en ricky-d met 84. daarna gaapt er een kloof.

dit is natuurlijk een momentopname, er zijn er nog enkele onder de honderd.
daarom nog een oproep op de valreep:
leen deze 10 (13) minst beluisterde stukjes ook nog even een oor!
en als je ze goed vindt, plak je er een stem bij!
op voorhand bedankt voor de moeite!
 
Grappig dat je dat zegt. Hetzelfde viel mij namelijk ook al op. Kennelijk zijn er zelfs onder de deelnemers veel lieden die niet de moeite nemen (of kunnen nemen) om alle inzendingen te beluisteren. Jammer, want het is toch ook prettig als je eigen track beluisterd wordt nietwaar? Ook als je naar de aantallen kijkt van de tracks die in voorgaande jaren beluisterd/bekeken zijn, lijkt het erop dat de Synthforum Contest in populariteit aan het afnemen is.

Wat betreft jouw track, zeer de moeite van het beluisteren waard!
 
Laatst gewijzigd:
ik zie juist dat ik afasio schandaligerwijs over het hoofd gezien heb ;) , met ook slechts 77 luistersessies! gedeeld achtste dus. zeker nog even beluisteren!
 
Back
Top