RFB - Downtown

RFB

Ouwe rot
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
732
Locatie
Kockengen
Dag allemaal!

Vorig jaar met Desert Moon erg leuke feedback gekregen, dus dit jaar doe ik weer mee!

Nu met een track met een duidelijke op- en afbouw, kop en staart, traditioneel met coupletten en refreintjes en een pittige, lange solo zo rond de 3.00 minuut. Heb getracht de dynamiek van 24 uur 'downtown' erin te stoppen. Schiet er maar op! Hoofdrolspelers zijn mijn CR78, Nord Piano 2 en de Z1 (solo 'gitaar'). Enjoy!
RFB
 

Attachments

  • downtown.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 125
Prachtige track met slecht 1 storend element (voor mij althans), het stuk van 3:14 tot 3:34. Vind ik niet mooi. Maar de rest: Geweldig!

Waar heb die Rhodes vandaan? (Sorry, maar dat moet ik gewoon weten)
 
dank

dank

Dank beiden! Kan me voorstellen dat je dat stukke niet top vindt... heb er zelf ook lang over nagedacht. Misschien toch beter als de begeleiding gewoon doorloopt... Ga ik zeker doen. Er zal nog wel meer komen aan suggesties!

Tnx anyway!

RFB
 
Rhodes

Rhodes

De Rhodes komt trouwens uit de Nord Piano 2.... Heerlijk apparaat!
 
oei.. wat een mooie track dit.. :) en knap gespeeld alles zeg.. :okdan:
Subtiliteit en diepgang.. en die akkoordenschema's zijn echt awesome.. :luv:
Lees dat ik niet de enige ben die de (Z1) solo qua gitaargeluid iets minder geslaagd vond maar ja.. 't is een synthforum.. dus :D
 
grappig dat het downtown heet maar dat ik er weinig tot niks downtown-erigs in hoor.

Geweldig fijne sfeer maar het middenstuk is te 'funky', houd het wat minder dynamisch zoals het begin en einde.

Wel m'n stem waard!
 
dank!

dank!

Dank MacGyver en Enzo!

Fijn te lezen! Mooie akkoorden reeksen zoeken is mijn ding... zolang het niet te complex gaat klinken.

Mijn vrouw had me al gewaarschuwd met die Z1 gitaar.... :) Na de contest ga ik zeker een andere versie maken.

Zal snel eens andere inzendingen gaan luisteren.

RFB
 
Mooi nummer idd.. Die solo sound is idd wat twijfelachtig.. misschien ff kijken of je daar wat beters voor kan bedenken :)
 
Ik heb even mijn vingers in mijn oren gedaan en heel hard LALALALALALA geroepen van 3:14 tot 3:34, verder top en dus een vote van mijn kant.
 
Hahahaha! ik zal een nieuwe versie maken als de contest voorbij is. Eens kijken wat ik er van kan maken :halleluja

Tnx, RFB
 
hoe kom ik er dan bij om me niet te storen aan 3:14 tot 3:46
eigenheimer die ik ben...hoort er gewoon bij.
afwisseling in het stuk, mooi breekpunt.
Maw het viel me niet eens op.
Mooie accordenkeus.
stem heb je
Groet Frans
 
aanbeveling tot luisteren

aanbeveling tot luisteren

Dank Dr. Van Lansberg voor je aanbeveling!

Kwestie toch van sales & marketing denk ik.... Misschien een mooi plaatje erbij de volgende keer....

Grtz, RFB
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top