Klankman - Gregorian Afterparty

Klankman

Ingeburgerd
Lid sinds
12 oktober 2012
Berichten
34
Was denk ik geinspireerd door kerst voor deze track :P , opgenomen op "derde kerstdag"
Basis komt uit Electribe EMX, daarnaast een X0XB0X en een Kaossilator door een Monotron Delay. "zang" samples van een plaat met Gregoriaanse Gezangen uit de kringloop winkel :)
 

Attachments

  • Gregorian Afterparty.mp3
    9,1 MB · Bekeken: 163
Klinkt best OK dit. Fijne groove. Ik vind dat dissonante geluidje iets minder geslaag en het lijkt of de bass in een andere toonsoort zijn ding doet dan de rest van de track. Die gregoriaanse zang vind ik dan wel weer tof gedaan.
 
Bedankt voor de comments :) Wat betreft de zang kan ik je alleen maar gelijk geven, Hilltree dat die vrij zacht in de mix ligt. Dit is echter wel een bewuste keuze, het idee is dat je op de dansvloer niet zeker weet of de zang in de muziek zit of dat er ergens een dienst is begonnen :)
 
heeft wel een " hypnotiserend" effect en je had idd wel die gregoriaanse zang
wat meer naar voren laten komen .
Leuke track

succes met de contest
Groet
Frans
 
Doet me ergens aan Perry & Rhodan - The beat just goes straight on and on denken (geloof 1993)
Vocalen mogen inderdaad iets harder (wel mooi gedaan)
Komt in het geheel wat langzaam op gang imo, het riedeltje mag wat mij betreft ook qua toonhoogte veranderen binnen de track om het wat meer diepte te geven.... verder leuk gedaan :okdan:
 
Blij vlagen een leuke track, relax. Maar sommige geluiden vallen wat uit de toon...
 
Back
Top