doctorgroove-friday

Owww, deze is vet,, beetje zoals ik muziek maak,
En hehe, ik weet waar de sound patch in't begin vandaan komt, 't begint met D en eindigd met e,, en 't is de eerste patch dacht 'k ?? :D
K heb daar ook al een track mee gemaakt,, SOit, Congrats !! Goed gemaakt !!
 
Track komt wat moeizaam op gang. We zijn 1 minuut en 35 seconde aan de gang voordat er iets gebeurt. Maar aan de andere kant past dat misschien ook wel weer bij deze stijl. Maar ook het stuk daarna duurt me dan weer net even een paar maten te lang. Gezien de lengte van de track zou je kunnen overwegen om de boel wat sneller te laten opbouwen en er iets meer variatie in te stoppen en ergens een climax.

Dat gezegd hebbende vind ik de sfeer zeer aangenaam. Mix klinkt hier ook prima (misschien kick een tikkie harder?). Fjin stukje muziek.
 
hmm erg stijlvol, lekkere sounds ook..

Verder sluit ik me wel bij de gedachte aan dat de boel ergens naar toe lijkt op te bouwen, maar dat de payoff niet echt komt.. hoewel het er rond de 4 minuten wel bij in de buurt komt.
 
Ook bij deze inzending ga ik met Payt zijn commentaar mee.... had wat mij betreft meer ingezeten maar het kan een mooie opzet zijn naar meer.....
Succes met je inzending :okdan:
 
Okey, "Ik ga het zeggen, Ik ga het Zeggen !!" :luv: Ik heb er een eigen versie van gemaakt, enkele dagen geleden... =)=)=)

Maar ik wil het niet effe posten zonder toestemming of intresse van doctorgroove...
Vooral ook om de voting niet te beinvloeden, moest er eventueel een winnaars gevoel bij willen komen zien.

't is ook nog wat te lang, want 't moet nog ingekort worden, maar kweet nog ni goed hoe...
Da' s weer in één keer opgenomen, de voorbereidingen duurde 6u...
Soit, Je weet het nu hé doctorgroove, en anders hou ik het maar voor mezelve en m'n music mate's.. Grtn,, :)
 
mooie sound en begint bij 1:50 lekker te worden met die fills.
sfeer ook, heeft een beetje ' trance" effect bij mij.

succes met de contest.
Groet
Frans
 
helemaal vergeten dat ik dit gepost had. Was reeds verdwenen in de nevelen van het nieuwe jaar. Maar alvast bedankt voor de opbouwende commentaren, daar wordt een mens al eens blij van :)
En Stephen, stuur mij eens door wat je er van hebt gemaakt, ben wel benieuwd.
 
Lekkere Giorgio Moroder sequence. Jammer dat Donna Summer er niet meer is. Ben het met anderen eens: zit meer in, vooral als er wat variatie in de harmonie komt.... als is het noot hoger een stukkie, het breekt toch.... Maar over smaak valt niet te twisten. Succes! RFB
 
Met plezier naar geluisterd :)
 
Back
Top