A pair of Glasses - Anna's log.

Doet mij denken aan begin jaren 90 New York style acid (Jimmy Crash enz) iets te veel in het rood imo (maar dat kan ook de stijl van opnemen zijn geweest)
Zou het wellicht in die periode wel in een set gedraaid kunnen hebben, had iets meer "spanning" mogen hebben wat mij betreft..... ga wel even je andere werk beluisteren na mijn korte eindejaars vakantie.

Succes en welkom op dit vage forum :)
 
Best okay, maar er zit een scherp distort achtig randje aan dat ik niet zo prettig vind klinken.. Misschien smaak.
De "break" vind ik goed bedacht! Lekker dissonant enz.. :D
 
afmixen is niet mijn beste kwaliteit, dus daar moet ik je gelijk in geven, teveel in het rood idd.
 
Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het lastig om hier naar te luisteren zonder aan de prozac te hoeven gaan :D. Ik word er lichtelijk onrustig van.

idem hier.. ik hoor graag acid, maar dit is er een beetje over.. Sorry ;)
 
hmm ja.. altijd leuk om een 303 en zo te horen.. maar moet toch zeggen dat het me een beetje ging vervelen. Op de een of andere manier werd ik niet 'meegenomen' door het nummer. Kan helemaal aan mij liggen natuurlijk. De dialtone ging me ook aardig vervelen na een tijdje.

Verder sluit ik me aan bij wat er gezegd is over de mix... beetje te veel in het rood.
 
Niet alle kritiek is positief, maar met sommige kritieken kan ik wel wat, of was ik zelf al achter. Voor alle positievelingen, dank u!
 
hahhahh :D:D Ik vind 'm wel lachen !!
Ik vind dat muziek voor als de zon terug opkomt,, nachtje door dus, En dan vind je alles toch goed !!??
Soit, goed dat je mee doet !! Congrats !!
 
1 van de leukste tracks die ik gehoord hebt :). Maar ja aan mij heb je niets, voor mij is acid het enige wat er toe doet in de synth muziek. Ik zou zeggen lekker zo doorgaan......
 
Back
Top