Planeshifter - Ergo

Ik blijf me verbazen over je muzikale diversiteit. Dit is echt weer iets heel anders dan bijvoorbeeld je inzending van twee jaar geleden (die toch lichtelijk mijn voorkeur heeft ten opzichte van deze inzending). Over de track kan ik weinig zeggen omdat deze te ver buiten mijn straatje ligt. Hij zit wel erg hard in de mix. Desalniettemin succes gewenst!
 
Wat Gloomer schreef en ook dat hij wat hard in de mix ligt/staat/hangt :) (1e januari kan het alles zijn)
misschien als hij wat zachter opgenomen was het net even wat meer diepgang kreeg.
Succes :okdan:
 
Leuke track, ik sta wat verbaasd wat hier allemaal "ruig" wordt genoemd echter. Ik had een 10tal Rotterdamse hardcore-tracks verwacht !
 
Dank voor alle reacties!
Mastering van deze track is gedaan door Kim Lajoie, die heeft een blog over allerlei muziekgerelateerde zaken en maakt van tijd tot tijd compilaties van verschillende artiesten waarvoor hij dan de mastering doet; deze track had hij daarvoor uitgekozen. Hij heeft hem in ieder geval erg hard gemasterd, en ook iets met het geluid gedaan waardoor het in ieder geval niet meer zo klinkt zoals ik het had aangeleverd haha.
Ik weet zelf niet of ik het nou echt zo'n verbetering vind over het geheel genomen - hard is hij in ieder geval wel geworden qua RMS 8o)! Mijn eigen studio heeft helaas een vrij slechte bassresponse waar niet veel aan te doen is; mixen en vooral masteren van dancetracks zie ik echt als een uitdaging :D

Gebruikt spul:
Moog Voyager (bass)
Roland MKS-70(2e basslayer)
Waldorf Pulse (lead en arpeggio's)
Yamaha CS 60 (swooshes)
Novation Supernova II (break pads)
Ensoniq ZR-76 (misc)
Yamaha A3000 (delays)
Lexicon MPX-1 (reverbs)
Groove Agent One (drums)
Soundcraft Ghost
Cubase 7
 
Back
Top