Ricardo di Lago - Dirty Harry policy-mix 2013

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
Hoi,
dit is mijn inzending voor dit jaar :mega:

cheers!

Richard
 

Attachments

  • Dirty Harry_Part-1_Policy Mix v2013.mp3
    7,6 MB · Bekeken: 120
Leuke track, iets meer variatie zou idd wel mogen.

En die vocal samples, ik hoor Clint Eastwood in een van z'n Dirty Harry fims.. (die btw onwijs cool zijn.. :okdan: )

I shoot the bastard; that's my policy.

Harry_Callahan.JPG
 
bedankt voor de nuttige reviews, daarom doe ik ook mee
krijg je in ieder geval eerlijke snoeiharde beoordeling :-)

ik heb ooit (eind jaren 80) een versie gemaakt met het zogenaamd ModEdit programma
daarin kon je op 4 tracks sequencer 8 bits samples in opnemen, dat vond ik al heel wat....

gezien ik niet kan zingen en niet alleen maar instrumentals wil maken gebruik ik graag filmfragmenten
en mijn favoriet is inderdaad Clint Eastwood. ik neem dan graag Front 242 als inspiratie, hoewel ik geenzins beweer dat deze track daar ook maar iets van weg heeft.
 
Zang zou wel mooi zijn erbij, maar ik vind hem zo ook wel leuk.
Je kunt niet zingen? Alsof die jongens van Front zo mooi konden zingen 8o). Je kunt het allicht proberen. (Niks ten nadele van F242 trouwens, geweldige band!)

Alleen de melodie/solo aan het eind vind ik niet zo.
 
Intro is erg gaaf, de rest van de track is ook ok. Maar de hele tijd zit ik te denken.... wanneer komt die kick nou? Een beetje meer bassdrum zou wel lekker zijn, maar da's misschien mijn smaak.
 
Ja leuk dit.. maar mis inerdaad ook de vette kick die er niet in komt. Misschien zijn we te veel gehersenspoeld door alle andere nummers, amar het had toch wel lekker geweest.

Een beetje muzikale variatie had geen kwaad gekund
 
Leuke opzet, mist alleen imo vocalen ala Heaven 17 of Billy Idol.... als je het verder kan uitwerken dan zou ik dat doen.... muziek als achtergrond klinkt dus goed, mist alleen een top laag dus.

Verder :okdan: succes
 
Voor mij momenteel een van de favorieten. Gelukkig zonder kromme zang of vocalen van sample CDs ... dan liever Clint !
 
Precies mijn punt! dus ik kan op je stem rekenen ;-)
 
Sta nog steeds droog hmmm :-(
 
Back
Top