MdY-No Surfing Today

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.438
Locatie
Randstad
Ach welja, waarom stuur ik ook gewoon niet weer een track in, ik luister altijd met veel plezier naar de andere tracks ... Veel luisterplezier met de mijne!
 

Attachments

  • No surfing today.mp3
    7,8 MB · Bekeken: 140
Last edited by a moderator:
Fijne track, met plezier naar geluisterd :)

Succes!
 
Krek, welkom bek! Stevige distorted geluiden. Ik zou wel iets meer stevigheid in de drumtrack lusten. Die mogen van mij wel lekker knallen. Daarnaast iets van een progressie., zou aardig zijn. Sfeer van je track vind ik wel heel erg lekker! Evenzo de opbouw. :okdan:

Waar gaat de titel over?
 
Thanks vco en gloomer!

Ook dokter bedankt voor de comments. Meer progressie... Ja had ik wel over na gedacht, maar vond hem wel lekker zo, beetje mellow met een rauw randje.

Over de titel... Ik werkte jaren geleden in het buitenland vlakbij een surfspot. Als het dan echt heel slecht weer was (mistig of onweer) werd er niet gesurft, maar die gasten kwamen wel altijd bij elkaar om lekker te chillen nabij het strand. En iedere keer als er 1 aan kwam lopen werd er met een beteutert gezicht gezegd "no surfing today" ik vond het altijd een leuk schouwspel. Ik moest aan hun denken bij het maken van deze track :)
 
Inderdaad goed bezig... maar kan nog wel iets extra;s gebruiken wat het van 'leuk' naar 'bijzonder' verheft.
 
Thanks warehouse! Afgelopen weken aardig wat wind geweest, nog aan gedacht ;p

Jij ook bedankt voor het luisteren payt! Hmmm iets extra's.. Je bedoeld in de compositie? of in de opbouw...
 
Thanks warehouse! Afgelopen weken aardig wat wind geweest, nog aan gedacht ;p

Jij ook bedankt voor het luisteren payt! Hmmm iets extra's.. Je bedoeld in de compositie? of in de opbouw...

:) hier weinig IJsselmeer meer is (is nu Balaton en 100 km verder) wel een VOTE van mijn kant, mooi gedaan :okdan:
 
Back
Top