What the hell?..

PSR8000

Stamgast
Lid sinds
6 december 2013
Berichten
137
Locatie
In een huis met een ongeisoleerd dak erop
Hallo Beste synth forumleden,

Hierbij mijn allereerste contest inzending.. een autobiografisch plaatje wat beetje beschrijft hoe rot je je kan voelen als je allerlei verdovende middelen door elkaar neemt..
En in mijn geval was het door een derde bij mijn drankje gegooid, het leverde dit zeer vreemde muziekje op in elk geval:)

Groetjes:Ramon
 

Attachments

  • What The Hell13.mp3
    5 MB · Bekeken: 135
Hoi Gloomer en Dr van Lansberg.

Nou ik ben toch wel aangenaam verrast door jullie leuke comments, zat gisteravond beetje in de contest te luisteren en dacht na dit plaatje te hebben gekozen"zal mij echt benieuwen hoe het zal vallen."
Ik maak overigens meestal muziek wat er in mijn leven gebeurd is of afspeelt op dat moment..
Maar niet iedereen vind dat even geslaagd..
Nogmaals dank voor de positieve feedback.

Groetjes:Ramon
 
en dit is dus take 13? :)

acid-house-34660.jpg


.....................................................................................................................................................................................................The Doors of Perception ......................................................................................................................................................................:)
 
Laatst gewijzigd:
Ik zat gisteren naar 'The world's end' te kijken en daarin beschrijft men een kater als 'Like your head is full of crawling ants' (sic), en dat beschrijft wel een beetje het gevoel dat ik krijg bij dit nummer.Ik vind hem erg leuk eigenlijk :)
 
Back
Top