Evil Goat Riders - Hellraiser

MvD

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2005
Berichten
613
Locatie
's Heerenberg
Beste leden,

Wij doen dit jaar ook weer opnieuw mee aan de contest! Dit jaar hebben we ons eerste album uitgebracht genaamd: you think you're FAMOUS. Een van de tracks is Hellraiser:duivels:. Met deze track willen wij graag meedoen.

Check ook onze website: www.evilgoatriders.com voor meer informatie.

Laat ook even weten wat je ervan vind :)
 

Attachments

  • Hellraiser.mp3
    9,1 MB · Bekeken: 147
Last edited by a moderator:
En online .

Onze kat begon spontaan te sissen en mijn kruis draaide zich een paar keer om.
Leuk om dit dus ook eens hier te horen :D

[ ik heb wel even de reclame verwijderd uit de contest]
 
Heel eerlijk is dit niet mijn smaak. Ik mis toch wat elementen in de opbouw die het spannender hadden kunnen maken. Even uit nieuwsgierigheid: Is er nou een markt voor dit soort tracks?
 
Ouwe stijl :) doet me eigenlijk een beetje denken aan wat latere new beat/Belgische house producties (Lords of acid) ...... niet geheel mijn stijl, wel knap gemaakt.
 
Thanks @Hilltree, nog sorry dat ik de regels niet goed had gelezen :$

@Dr van Lansberg: jazeker, maar dit genre is over het algemeen meer geliefd richting Duitsland en België. Het "typische" muziek dus ik begrijp dat mensen hiervan kunnen houden of het verschrikkelijk vinden :)

@MatthewLeBlom : :D

Thanks @Warehousegroove en @exoterrestrial ; Ik weet niet helemaal precies wat voor style je bedoelt? Heb je een voorbeeld van een linkje? :)
 
Ik denk als je een aantal projecten van Maurice Engelen/Oliver Adams beluisterd dat je dan qua stijl wel aardig in de buurt komt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Praga_Khan
 
Tja ik begrijp waar je heen wilt met dit nummer, denk ik.. maar voor mij is het het net niet. Het kan wat knallender, groovier, misschien minder van die 1234 hoedje van papier melodietjes er in?
 
maar ik vind ook dat die stem niet past bij die veel te digitale nette klankjes.

die synths zijn veel te braaf t.o.v. de stem

het geheel mag wat mij betreft veel meer naar oude donkere kelder ruiken!
 
Doet me vooral aan Rammstein denken maar dan zonder de zware bassen en gitaren. Mee eens dat het een beetje clean klinkt qua synths.
 
Thanks voor al jullie leuke (en kritische) reacties :)

Even een korte toelichting, we zijn ondertussen bezig met de 2e plaat. Deze nummers zijn intussen wat meer volwassen. Neemt niet weg dat ik nog volledig achter dit nummer sta maar begrijp jullie kritiek.
 
Back
Top