Gloomer - The Watchers

Leuke track. Maar qua productie nog niet helemaal top. De open hihat ligt er wat hard overheen als ik dat mag opmerken.
De choir die er bij 1:27 bij komt, kan het zijn dat die een beetje teveel detuning heeft?
Succes met de contest!

Hey Alan,

Van harte bedankt voor je coole feedback man !
Oh, als het maar een hihatje is die wat hard staat, daar kan ik mee leven, haha.. maar ik zal er volgende keer rekening mee houden..

En die choir is van Magnus Choir.. die is volgens mij gedetuned vanuit zichzelf, want ik heb er niets aan gedaan.

Thanks man ! :okdan:
 
Thanks man Riky-D, top van je..

Dus je zegt dat luisteren naar een autopan op de hihats wel vermoeiend is ?? Dan moet ik die autopan minder gaan gebruiken, toch ??
 
Thanks man Riky-D, top van je..

Dus je zegt dat luisteren naar een autopan op de hihats wel vermoeiend is ?? Dan moet ik die autopan minder gaan gebruiken, toch ??


Ja dat vind ik toch.
Pan je hi hat wat naar links of rechts of in het midden, maar een autopan zou ik er nooit opzetten.
Ik luister via koptelefoon en dat is echt vermoeiend, het vergt te veel aandacht...
 
Hoi Gloomer,

Ik vindt het een pakkend trance thema.
Vooral de FX/drops/extra geluidjes ben ik fan van.
Tenslotte de 'choir' verderop geeft ook veel (trance) sfeer.
Goed gedaan om een mooi accoordenschema opnieuw
te gebruiken, remixen of in een nieuw jasje te steken.

Veel succes met de contest!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
effe vriendjes politiek te doen. ik heb uiteraard op jouw gestemd.
echt heel goed geworden hoor gloomer. ik vind deze veel beter dan de mijne.

succes met je weekje weg.
 
Ik ben geen trance-liefhebber, maar ik moet toegeven dat ik dit wel een erg lekkere track vind. Mooie opbouw en afwisselend. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als je er een zangeres een paar regels bij had laten zingen.
 
Back
Top